Eikö tosiaan kukaan muu napsulainen ikinä ota huvikseen kaljaa kuin minä?

Ja kysymyshän ei ole dokaamisesta vaan omaksi huviksi omaksi seuraksi tissuttelemisesta silloin kun se ei tuota haittaa työlle eikä lasten kanssa seukkaamiselle(esim. mulla silloin kun lapset isänsä luona joka toinen vknloppu)

Lisätty: 09.05.2009 - 00:24

matkoilla lasten kanssa en ota, vaan pidän silmällä heitä joka hetki, jopa vessasa aina porukalla käymme.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 00:38

Toki, samaa minäkin harrastelen aina silloin tällöin, viimeksi tänään. Kalja on myös hyvä ruokajuoma.
En oikeastaan koskaan -olin sitten seurassa tai yksin- juo mitenkään ihan tolkuttomasti. Ideanahan on hyvä fiilis, ja parhaan fiiliksen saa ottamalla kohtuullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 00:03

no totta Mooses,
esimerkiksi kun on tilaisuus istuskella yksin rannassa ihmettelemässä auringon 'hukkumista' ja muutamia muitakin 'herkkiä' hetkiä ...
enpä muista että näistä tilanteista olisi mennyt koskaan pönttö sekaisin, eli senverran kohtuudella kuitenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 00:06

Ei tässä niin pyhiä olla. En koskaan laske aikaa milloin viimeeksi. kaikki on miltä tuntuu ja huoltarin kaveri sano että n. 3kk.n jälkeen ei nenä ole valkoisempi. Että pikku kaljassa ollaan .Rehellisyys on OK. Hauskaa illan jatkoa :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 00:47

No toki, viini tai konjakki, ja olut kuumasella on paikallaan.Otetaan kun huvittaa ja kohtuudella.Mieluummin niin kuin apteekissa lääkkeitä jonottaen.Ja toisaalta joskus elämä itsessään vie niin mennessään ettei ehdi ajatella kumpastakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 00:50

ei kaljaa vaan viiniä ja vähän parempaa lientä.) ja ihan huvikseen vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 00:53

Ramses on ihmetellyt tuota samaa useasti.
Itse en tietysti juo mitään, paitsi saunaoluet. Ja juhlapäivinä ruokajuomaksi kelpaa viini.
Aperitiivit ennen ja jälkeen juhla-aterian ovat myös hyväksyttyjä.
Juhla-aterian jälkiruokakahveja ei voi ajatellakaan ilman konjakkia.
Juhlapäiviksi lasketaan kaikki jolloin aurinko paistaa.
Sadekin kelpaa, jos on niin kylmä, että saa tehdä takkaan tulen.
Jokainen mökillä vietetty päivä on juhlapäivä säästä riippumatta.
Talvella riittää, että kaikilla on hyvä mieli.
Sellaisena sen on myös pysyttävä. Se on ainoa rajoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 01:00

Ei pyhiä eikä sinne päinkään,minäkään en vällää oluesta,mutta viini maistuu, vahvemman kanssa on oltava tarkkana."Syyllistyin" napsuttelemaan viinihiprakassa vähän aikaa sitten,mutta se oli aika surkuhupaisaa luettavaa,joka toinen sana ihan pieleen kirjoitettu ;-O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 01:39

Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 02:12

kyllä poliitoksi ryhtyminen,on vielä pahempaa kuin dokaaminen,,minä en todellakaan pidä kaljasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 03:22

En pidä kaljasta,on kuin kusta jois! :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 05:15

Kyllä pari kaljaa menee joskus, muttei sitä viitsi yksinkään juoda, ehkä seurassa, mutta silloin voi olla jotain muutakin lasissa kuin olutta, vaikka karpalomehua !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 07:25

Joskus konjakkia, se on minulle parempi vaihtoehto, en pidä kaljan tissuttelusta kun minulle tulee aina kova nälkä ja paino nousee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 08:23

olut ei oikein mene, mutta siideriä saatan nautiskella. ja muutama lasi hyvää punkkua hyvässä seurassa ja hyvän ruuan kanssa tai ihan muuten vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 09:34

Siideriä otan joskus tölkin tai kaksi, jos on syytä juhlia, niin kuoharit ovat lempijuomiani. Mutta kaljaa juon aniharvoin. Ehkä kuumana kesäpäivänä huurteinen lasillinen viilentää mukavasti. (Egyptissä on usein kuuma !)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 10:02

Minä otan aina silloin kun sille tuntuu, ja olen sen täälläkin sanonut muutamassa yhteydessä. On ihan kiva joskus tissutella olutta itsekseen. Voisin kai ottaa useamminkin, kun en mitään muuta alkoholipitoista juo. Olut on hyvää. Otetaanko taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:20

Erittäin harvoin kaljaa (siis III tai IV-olut).
Lonkero on parempi janoon ja myös maultaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:24

papitin kans ihan just samaa mieltä....että noin juuri minäkin otan..juups... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 12:32

Oletki menee joskus. Kyllä meilummin kumminkin otan siiderin tai lonkeron.
Konjakkikin menee juhla-tilaisuudessa. Tosi hyvää 2cl konjakkia ja sekaan 2cl mantelilkööriä jäitä sekaan. Tätä opin laivalla ottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 15:13

Jos oikein v*ttaa niin saatan vetäistä p*seet olalle jos olen yksikseni. Rauhoittaa kummasti.
Seurassa en humallu mutta juon ainakin saman mitä muut.
Jos vastaan terveyslehtien "oletko suurkuluttaja" niin siinä se roikkuu rajoilla. Naurettavan alhaiset nuo rajat mun mielestä. Ei mulla ole mitään ongelmaa missään suhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:26

Kyllä sitä joskus tulee tissuteltua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:44

Välil tulee pienet tuikut otettua.Yleensä en kyl olutta juo,mut nyt tulee juotua ku sitä laatikollinen (24 tölkkiä) on.Palkinnoksi sen sain,ku voitin mei keilaseuran koppakisan.Tuli tos muutaman Suomen pelin aikanaki tölkki vetästyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 15:51

Aina saunaan mennessäni otan oluen mukaan ja kyllä se toisinaan maistuu ihan muuten vain. Minun olueni kylläkin ovat alkoholittomia mutta erittäin maukkaita saksalaisia. Harmi vain, että niitä saa vain suuremmista kaupoista. Onneksi nyt Lidl on ottanut valikoimiinsa alkoholittoman oluen. Siitä löytyy oluen maku, jota kaipaan. En sitä alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:24

Sorry,mutta ei maistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 18:43

Ei kukaan kaljaa ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.05.2009 - 19:27

Elä huoli - et oo ainoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 19:54

Kyllä olut (III:n) maistuu, mut vain tuon Olvin, on niin miu mau mukkaa, sellanen leppeä, mieto, jot.. kuten oon tuol aikasemmiskiin vastauksissain vastaillu, mut muit oluit en sit mielelläin maistele, kun ovatten mielestäin maltaan makusia, tai kitkerii, tms.
P.s. en saa Olvin tehtailt provikkaa kuitenkaan, ainakaan paljoo:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 23:27

Täysin samoilla linjoilla kysyjän kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 00:48

menen tullen, mutta yleensä pysyn purjehduskunnossa (sen vanhan säännön mukaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:24

No tottahan toki, täältä löytyy ainakin yksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 06:28

en juo alkoholia