siis tavaran esim :rullalaudat,dvd:t amerikasta..TÄRKEÄ pakko saada tietoon se koska olen ostamassa rullalautaa amerikasta kertoaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 10:27

Myös itse olen tilannut urheiluvälineitä ja levyjä koska niitä ei todellakaan kaikkea saa suomesta.
Huomioi se että tilaamasi hinnan päälle tulee aina alv 22% sekä tuolle laudalle ehkä noin 50e postikuluja. Siis jos lauta maksaa 50e siellä kaupassa ja postikulut 50e + 22e alv on summa noin 120 euroa. Tarkista vaikka napsun valuuttalaskurilla kurssi. Amerikasta tilatut tavarat pitää lisäksi hakea aina tullista, jonne myös maksetaan tuo alv, postikulut maksetaan tietysti samalla kuin itse tilauskin. Visalla maksu hoituu helpoiten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 00:25

Miksi Jenkeistä? Onks se hienoo et sul on lauta sieltä? Uskon että Suomesta löytyy vastaavia tuotteita mut niil ei voi diivailla et Jenkeistä. Kysy suoraan mikä on homman nimi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 01:21

www.jarimaki.fi/
Kysy tuolta, niin saat lautasi varmasti perille ilman yllätyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 07:34

siksi jekeistä koska en löytänyt suomalaisilta sivuilta haluamaani näköistä dekkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:26

No,mene sellaisille sivustoille,jotka myyvät niitä,valitse tavara,maksa se ja homma selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 17:36

älä vastaa krystalli joka kysymykseen kun et mistään mitään ymmärrä. kiitos.