kuinka paljon kuljetus yhdysvalloista maksaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2009 - 10:35

Kun itse olen tilannut amerikasta frisbeegolfkiekkoja, on postikulut alkaneet noin kolmestakympistä. Siis jos tilaa vain yhden kiekon (missä ei ole tosin mitään järkeä), on kulut noin 30e, mutta jos tilaa kymmenen kiekkoa ei kulut suinkaan ole 300e vaan noin 50e. Suosittelen kimppatilausta kaverien kanssa, näin kulut saa yleensä kohtuullisiksi. Osaat varmaan myös kysyä nettikaupasta mitä kustantaa toimitus eurooppaan ja suomeen. Samalla kannattaa mainita mitä on tilaamassa koska painon mukaanhan sielläkin kulut menee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 23:25

Jos tarkoitit pelikonsoleita, niin neljä, viisi kymppiä + mahdolliset tullit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 06:27

Tullin sivuilta:
www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut...upasta.pdf

Täällä vanha juttu Taloussanomien sivuilta, mahdollisesti postimaksut nousseet.
www.taloussanomat.fi/omatalo...086109/139

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 17:27

Kirjeet ja paketit suurin piirtein samaan hintaan,kuin jos lähettäisin jotain Suomesta ulkomaille.Riippuu painosta.