kannaako ostaa musikaaliin liput jo suomesta vai paikanpäältä? Meillä on pari päivävaihtoehtoa ja muutama musikaali vaihtoehto.

Avainsanat: lontoo iso-britannia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 19:36

Kannattaa varata etukäteen , koska muuten voi jäädä musikaali näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 19:26

Minä ainakin ostaisin taivaraisin liput ennen matkaa. Nykyäänhän netin aikana on aivan tasan sama missä on liput ostaessaan.Osta siis netistä sieltä mistä saat sopivimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 19:40

Suosittelen varausta jo kotimaassa, ennen matkalle lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 19:46

Osta tai varaa etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 19:52

Kokemuksesta viisastuneena sanon, että kannattaa ostaa liput vasta paikan päältä. Myyjiä/välittäjiä on paljon melko pieneĺlä alueella. Hinnat VOIVAT olla jopa 50% ja ylikin, halvemmat kuin etukäteen varattuna. Toisaalta, jos haluaa olla "satavarma", että saa lipun juuri tiettyyn näytökseen ja juuri tiettyyn aikaan, niin silloin voi tietysti varata liput / paikat netistä etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 20:21

Ollan kokeiltu kumpaakin, halvemmaksi tuli periltä ostettu, mutta se oli ihan tuurissa että sattui löytymään Cats iin juuri sinä iltana kun meillä oli aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 20:22

Etukäteen ettei joudu ostamaan mustastapörssistä. On ainakin kaikki valmiina paikanpäälle mennessä. Huominonet mitä saa paikanpäälle viedä.

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 22:26

varaa etukäteen ja pääset siten varmasti sinne musikaaliin..voit jopa vaikkuttaa istumapaikkaasikin ja nautit siten täysinrinnoin..