Löytyykö hyviä ruokapaikkoja läheltä Vip Executive -hotellia Azoreilta? Kannattaako ostaa kys. hotellista puolihoito? Vinkkejä!

Avainsanat: azorit portugali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 17:09

Hotellista löytyy ruokailuvaihtoehtoja, samoin lähistöllä sijaitsevasta ostoskeskuksesta.
Mikäli haluaa ruokailla keskikaupungin ravintoloissa on edessä joko kävely- tai taksimatka.

Ohessa tietoa kysymästäsi hotellista.

maps.google.fi/maps?hl=fi&am...s&cd=1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 18:14

Makuasia.
Mutta jos syöt runsaan aamiaisen, pärjäät sillä pitkälle päivään, olet riippuvainen puolihoidosta, rajoittaa menemisiä ja tulemisia, toki ei ole pakko syödä vaikka sen ottaisikin.
Makuelämykset voivat olla runsaammat, jos et ota puolihoitoa.
Azores Vip Executive -hotelli sijaitsee 5 minuutin ajomatkan päässä historiallisesta keskustasta ja Ponta Delgadan satamasta.

Taksivinkki:
Ricardo da Costa
puh. +351 917047027 tai +351 961945175.
Veloitus 15 €/tunti + vapaaehtoinen tippi 10 %
Turvallinen ja luotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 19:52

Puolihoito on kätevä.Saat tukevan aamiaisen,etkä ole sidottu muihin ruokailuaikoihin.Lähistöllä on varmasti hyviä ruokapaikkoja.Hotelli sijaitsee lähellä keskustaa ja satamaa.