Mitä mieltä uutisesta ilta-sanomissa kissa 3 viikkoa kateissa.? ja löytyi korvattomana.en ymmärrä tämmöistä eläin rääkkäystä.

minulta pääsee kohta itku kuka voi tehdä eläimelle tällaista. ihan sairasta porukkaa sanon minä.

Avainsanat: selvää törkeää eläin rääkkäystä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 15:44

Täysin käsittämätöntä, raakaa julmuutta viatonta eläintä kohtaan. oikein puistattaa, kun ajatteleekin kissaparan kärsimyksiä. Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja kärsimään rangaistus teostaan, vaikka kissan kärsimystä se ei poistakaan.

Kysyjän kommentti

KIITOS SULLE TÄSTÄ HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. Olet aivan oikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 15:57

En ymmärrä tällaisia kissan vihaajia !!
Toivottavasti jäävät kiinni ja sama kohtalo kuin kissalle !!
Täällaiset asiat saavat minut vihastumaan oikein kunnolla, pihisen ja puhisen täällä raivosta.
Toivottavasti tekijät ei osu minun tielleni !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 16:37

Sairasta touhua! Toivottavasti tekijä saadaan kiinni ja joutuu vastaamaan teoistaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 16:52

Ei ihmisen tekemä.tiedän kokemuksesta,kissat keväällä tappelee keskenään,siinä helposti lähtee korvat,uroskissat keväällä kiimassa lähtee kotoa omolleteilleen,tulevat viikkojen päästä kotiin aivan verissään tappelusta,toisien uroskissojen kanssa,tämä tosi asia,Maalla nähty ja koettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 17:09

jep sairasta on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 19:23

Mikäli se on ns. ihmisen aiheuttama, niin toivon että hän kuuroutuisi!!! Tarkoitan tekijää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2009 - 19:26

En ole lukenut juttua joten en voi ottaa siinä mielessä kantaa kun en tiedä oliko se todettu ihmiskäden tekemäksi. Mutta totta on myös että kissaherrat saattavat ottaa rajustikin yhteen kylän ainokaisesta neitosesta.
En itsekään pidä siitä että naapurin kissat käyvät pissamassa tontilla joka paikassa, terassiani taitavat rakastaa, mutta en kuuna päivänä tekisi - en kissoille, koirille kuin muillekaaan irrallaan juokseville pahaa. Yleensä on riittänyt kun helistää nyrkillä ikkunaa tai käy huikkasemassa ovella.
Jos tämä on ollut ihmisen aiheuttama, niin mites sitä ennen sanottiin: korva korvasta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:08

Hirveetä,kamalaa....ei ees sanat riitä kuvaamaa.Tuntuu pahalta nii eläimen puolesta ku omistajanki.Mie en käsitä mite jotku voi olla nii raakoja,myös eläimellä on tunteet niiku meil ihmisilkii.Se kuka tekee eläimelle pahaa ni sille pitäs tehä kyl ihan sama kohtelu.Nyt ku tulee kesä ja onki jo lämpimiä ilmoja ni ajankohtaseks tulee taas koirien jättäminen autoon ilman et ikkunoita raotetaan (yhden tälläisen tapauksen oon jo nähny).Miks se koira voidaan jättää sinne kuumaan autoon kaupas käynnin ajaks mut ei omaa lasta??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:11

Aika sairasta, luin otsikon ja ajattelin että jokin peto (vaikka supi) on sitä hieman höykyttänyt. Lääkäri sanoo siitä jutussa että on niin siististi olettu korvat pois että ei oikein ole kuin yksi vaihtoehto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:48

minusta pienet lapset ja eläimet ovat samanlaisia.. tarvitsee jonkun huolenpitoa. Yhtä vakava asia on kiusata lasta tai eläintä, ei osaa pitää puoliaan! Tuomittavaa, ehdottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 10:50

toivon totisesti , et ei ihminen ois tehnyt tuollaista, en hyväksy mitään eläimiin kohdistuvaa kiusaamista , kidutusta tai muutakaan, jos eläin kärsii..sellainen ihminen jos eläintä rääkkää joutais itse kidutuspenkkiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.05.2009 - 20:26

_Aivan kamalaa_
Minä veisin tekijältä itseltään korvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 19:42

Järkyttävää. Minulta on moinen uutinen jäänyt kokonaan väliin.
Ihmiset on todella sairaita ja julmia.
En voi käsittää tämänkaltaista julmuutta, kun itse olen eläinten puolustaja henkeen ja vereen.
Puutun heti (ehkä joskus liiankin nopeasti) kaikenlaiseen vääryyteen eläimiä kohtaan. No, onneksi meitä eläinrakkaita ja eläimien puolustajia on myös maailma pullollaan =)