Mitä ohjelmaa aikuisille 30-vuotisjuhliin? Samalla juhlitaan myös lasten 3- ja 4-vuotis synttäreitä!

Olisi kiva keksiä aikuisillekin jotain tietokilpailun lisäksi!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 22:30

Naamiaiset jonkun teeman ympärille, pieniä, leikkimielisiä kilpailuja, sokkoa, tasapainoilua laudan päällä, viestejä ym.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 15:41

Jos juhlat näin kevät/kesäaikaan, niin ulkona voisi olla esim. mölkkyä, tikanheitto (lapsille tarrataulu), jotain leikkimielisiä viestijuttuja, renkaanheittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 15:47

Kannattas laittaa leikkimielisiä pelejä ja kilpailuja. sokkopiiloa jossa silmät peitetään jollain liinalla sit se jonka silmät on peitetty lähtee etsimään kysyttyä henkilöä toisten joukosta. tai sit jotain tavaroita pöydälle ja sit joku kysyy mikä tavara puuttuu pöydältä.nämä voivat olla tuttuja leikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 17:05

Voittehan pelata jotain lautapelejä. Tosin täytys olla niin yksinkertaista, että noin pienet lapsetkin voi osallistua. Karaokekin voisi olla hyvä vaihtoehto, tai guitarhero, jos löytyy pleikkari 2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2009 - 19:17

Taisin juuri vastata edellisessä lapsiosuuteen, luulisin. Aikuisille ehdottaisin myöskin kilparataa jossa on rasteja joissa on todella hassuja ja hauskoja kysymyksiä. Eniten oikeita vastauksia saanut palkitaan sitten parhaalla katsomalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 08:49

joukke pelejä eri rasteilla , eli aikuinen ja lapsi ja jokaisessa rastilla on tehtävä jonka he tekevät ja saavat pisteen...ja rasteja ois 10...se joka on sen suorittanut nopsammin on voittaja....mutta tee kimurantteja tehtäviä...