Miksi ihmiset haalivat napsu-pisteitä?

Mihin tällainen pistesaldon kasvattamisen pakkomielle perustuu? Miksi ihmiset haluavat kahmia napsu-pisteitä?

Lisätty: 08.05.2009 - 10:41

Sorry, ei saa yleistää. Kaikki eivät tietenkään pisteitä tietoisesti kerää.

Lisätty: 08.05.2009 - 15:05

PS. enkä paheksu keruuta jos sitä joku luulee. Kunhan ihmettelen. :^)

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 17:41

Eiköhän tämä napsuttelu ole meille rekistöityneille napsulaisille leikki. On niin kivaa, kun on pisteitä niin paljon, että onkin jo Amatööri. Mihinkähän tässä vielä ehtii ? Napsussa kysyminen ja vastaaminen saa hyvälle tuulelle. Siihenkin on varmasti monia syitä. Jos täällä herjattaisiin hyväntahtoisia vastauksia niinkuin Suomi24.palstalla, niin lopettaisin napsuilun.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 10:37

juuri päättynyt matkalahjakortti-kilpailu oli ymmärrettävä kannustin, muuten ???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 10:38

Kerää sinäkin niitä pisteitä, niin ehkä voitat seuraavan kilpailun, mikäli sellainen vielä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:38

Mitähän nyt sitten tarkoitat.minä en ainakaan haali mitään,en ole esimerkiksi lisännyt ainakaan vielä valokuvia napsuun niistä saisi paljon pisteitä.sekä muista jutuista,jos tässä vielä innostuu,Tarkoitat varmaan,että tähänkään ei saisi vastata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:51

en minä ainakaan mietkään haali täällä pisteitä. kai sit olisin täällä enempi. tai tähtäisin sellaisiin kohteisiin mistä saa eniten pisteitä.olen täällä varmaan tasan vuoden ollut enkä ole ihmeemmin pisteitä saannut. mutta ne riittää minulle. täällä on mukavaa muutenkin kavereita on jo 33. tänään yksi lisää. mutta nyt kun tulee viikon loppu en kerkeä paljoa täällä olemaan. joskus on niin että ei olleenkaan viikon loppuna kerkeä tänne Napsuun. sille en voi mitään. koska on perheessäni myös toisia jotka haluaa olla netissä. ja toista nettiä meillä ei ole. meillä on mokkula jolla netti toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:53

Niitä pisteitä tulee vaan kun kyselee ja vastailee, minäkin sain 5 pojoa lisää kun vastasin tähän kysymykseen, ja toisilla on enemmän aikaa koneella istua kuin toisilla ja osa on kauan ollut täällä ja osa vasta tulleita.Ei niillä pisteillä mitään muuta virkaa ole kuin kilpailuissa 1 pojo on 1 arpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 10:54

Onhan se komiaa jos on edes pisteitä jos ei muuta ole. Vaikkei mitään tietäisi eikä mistään viitsisi ottaa selvää niin voi päästä vaikka guruksi ahkerasti kopioimalla toisten vastauksia. Eikös siinä jo ole kannustinta kylliksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:55

Viitaten Maaritin vastaukseen 1pojo = 1 arpa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:55

Saattaa olla, että joillakin on kyse jonkin asteisesta addiktiosta, joka kestää muutaman kuukauden, kunnes kyllästyy?
Itse etsin Napsusta matkoja, mutta kun osuin tänne, niin tämä sivu on auki lähes aina vähintäänkin välilehdessä, myös kun teen töitä koneella.
Napsu on ainut asiallinen foorumi, minkä olen netissä nähnyt. En tosin ole tietoinenkaan kuin muuutamasta.
Muilla keskustelupalstoilla lähinnä haukutaan kaikkea mikä ruutuun ilmestyy, täällä ei.
Täällä myös oikeasti oppii jotain, kun selaa vastauksia.
Saat vastauksia kysymyksiin, mitä et ikimaailmassa olisi itse keksinyt edes kysyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.05.2009 - 10:57

Vastaan taas kuten niin monesti jo aiemminkin tämänkaltaiseen kysymykseen. Niillä hiton pisteillä ei ole mitään merkitystä minulle. Kilpailuhan on jo päättynyt ja silti täällä vielä ärsytän muutamia vastauksillani. Minä haluan olla täällä, haluan vastata, haluan tietoa.
Mutta siitä hyvästä että saan niitä pisteitä niin yritän vastata muutenkin kuin vain: ei, joo, katso google ym. mikä kaikista helpoin tapa kerätä niitä pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 11:07

Itsehän juuri aloitit pisteiden haalimisen,vai mitä?
Peesaan Maarit ja Maven vastauksia ja tienaan 5 pistettä,näin se homma menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 11:31

Nyt kuule sohaisit ampiaispesään ja saat nimimerkkien vihat niskaasi. Sinun kannattaa opetella pian aiheet,joista täällä ei saa puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 11:53

Ei täällä nimimerkit vihaisia kirjoittele, vaan juuri anonyymit, kuten kaikkialla muuallakin netissä ja lehtien yleisönosastoissa.
Tuolla kysyjällä muuten ON nimimerkki. Nimimerkitkikään eivät esiinny täällä omalla nimellään, joten periaatteessa ollaan kaikki samalla viivalla.
Täällä saavat puhua kaikki, niin anonyymit kuin nimimerkin omaavat, kunhan noudattavat Napsun sääntöjä. Yksinkertaista, eikö totta? Olethan lukenut ne säännöt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 11:53

pisteitä tulee halusi tai ei, kun täällä hääräilee.. en tiiä sit mitä niillä tekis:) käviskö plussapisteinä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 12:09

Jos kerran on napsussa ja kirjoittelee, niin pisteitä kertyy automaattisesti, eikä niitä tarytte väkisin keräillä.
Toisaalta on tietystikin kilpailut aina vauhdittanut ihmisiä lisä aktiivisiksi.

Anonyymeille vaan opetelkaa niitä sääntöjä tosiaankin ja pysykää asialinjalla, niin silloin ei tule turbulenssiä miltään taholta, luulisin.Vaikka ei teille niitä pisteitä siitä herukkaan, koska on monta eri anonyymiä eikä teitä eritellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 12:17

minä innolla kerään pisteitä että pääsisi sinne munkki tasolle joka tulee gurun jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.05.2009 - 13:02

Minä en ainakaan pisteiden takia täällä ahkerasti vastaile, toki pisteet ovat kieltämättä kiva lisä niin näkee kuinka aktiivinen on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:03

ei tää oo mikään pakkomielle.. autan ihmisiä vastaamalla heidän kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:32

Osa auttaa ja osa ei...
Pisteet voisi nollata vaikka aina vuoden alussa tai kun joku kisa päättyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 15:13

Siinähän niitä pisteitä ikäänkuin oheistuotteena napsahtelee, kun näihin kysymyksiin vastailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:29

Jospa mie kerrankin peesaisin kans, jotta hurjattan kans just samaa mieltä, toki muitakin kommentteja aiemmin yllä joihin yhdyn... pidetään tää mukavana paikkana, jossa kaikki viihtyy, meistähän se on kiinne;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 08:31

En edes vilkaise pisteitä ja arpaonni on yllätys. Muista en tiedä mitä on kannustin.
Vaarallinen aihe, kysyjä ja kommentoija joutuu "mustalle listalle" ja taustakeskustelujen aiheeksi!

Lisätty: 12.05.2009 - 08:33

Kun vastataan ilman faktatietoa ja täysin "metsään", se on kyllä vain sitä pisteiden keruuta. Harmittaa sellaiset harhaan johtavat vastaukset.