Joko vene on laskettu vesille ja mökkikausi avattu?

Heillä joilla on vain kesäasuttava mökki. Meillä näyttää vene lähtevän vesille tänään, joten oletettavasti osa Saimaasta on jo sula.

Lisätty: 08.05.2009 - 10:26

Kyllä Jumppis pitää paikkansa, kunhan muistaa maksaa valtiolle eväitten narraamisesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 10:38

Vene on valmiina, mutta jäätilanne täytyisi käydä tarkistamassa. Viikon sisällä olisi tarkoitus avata kesä!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Nyt olet jo varmaan mökille päässyt. Oikein rentouttavaa mökkeilyä ja paljon aurinkoa ja Ahdin antimia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 09:41

Tavallan,meillä on yksi sellainen pihamökki,jota ei talviaikaan lämmitetä,eikä kyllä lämpiäisikään(vuotaa ,kuin seula),nyt vapunna otettiin käyttöön ja tämän "kesän" ensimmäiset yövieraat nukkuivat siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 09:59

Kaikki eivät ole saaneet elämässään hankittua mökkiä, eikä paljon muutakaan kuten lapsia, joten täytyy pitää venekin pihalla trailerilla ympäri vuoden kun ei omista vesialuetta. Tosin olen joskus käynyt merellä valtion vesillä uistamassa ja tuonut kaluston mukanani pihalle. Raamatussa muistaakseni sanotaan että vedet ovat jakamattomia. Pitäneekö paikkansa?

Lisätty: 08.05.2009 - 11:06

Vanha sanonta; Hullu ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:53

meillä ei ole mökkiä eikä venettä. meillä on tää omakotitalo tässä on näin kesällä tarpeeksi hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:58

Ei vielä, kesäkuussa vasta, on liian kylmää vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.05.2009 - 13:05

Venettä ei ole vielä laskettu, mutta mökkeilty on jo kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:04

mökillä ollaan oltu mut vene on vielä maalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:40

Mökkikausi avataan kuun viimeinen päivä kun suunnataan ahvenanmaalle,
siellä olen ainakin kahdessa eri mökissä ja viikon kummassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:58

Mökkikausi avataan vasta heinäkuussa, kun on niin pitkän matkan päässä ettei viitsi viikonlopuksi lähteä kun jo matkaan menee melkein vuorokausi.. Ehkä kavereiden mökillä tulee käytyä jo sitä ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 15:11

Ei vielä, kesäkuulle menee molemmat hommat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 17:45

Verkot on järvessä. Eilen saatiin katiskasta kaksi isoa ahventa. Maistuivat hyville. Mökkiprojektiakin kävin katsomassa ja järjestelin siellä huonekaluja eri paikkoihin ja tein kaikkea muuta remonttihomma, joka tuntuu joskus ihan tyhjänpäiväiseltä. Toiveenani on joskus saada se mökki asumiskuntoon, nyt se on keskeneräinen saneerauskohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 14:36

"Mökkikautta" ei ole eli koko vuoden vapaa-ajan asunto käytössä. Vene on "tarkistettu" eli on käyttökunnossa.