Nyt on sitten 4 jäljellä Jääkiekossa !

Ruotsi-Kanada ja Venäjä-USA kuka vie potin tästä porukasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 06:14

kanada-venäjä-ruotsi-usa

Kysyjän kommentti

Jahas munkki ,olit aika lähellä veikkauksessasi, vain kärkiparin järjestys heitti, joten paukahdit oikeaksi vastaukseksi!
Sinäkin olet siellä kaukana kotomaasta ja kuitenkin jaksat napsuilla,hienoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 23:55

Ruotsi, toivon mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:58

Siis neljä pelaajaa ? Ai maatako ? Ennustan Venäjää voittajaksi. Jos ei voita, niin sitten USA. Jos sekään ei voita, niin sitten se on Kanada tai Kukkoda, tai Ruotsi. Enkös olekin hyvä ennustamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:58

yllätys yllätys USAan menee vaikkei luulis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 00:40

Ei mitään väliä, kunhan ei Ruotsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 00:53

Kanada, mutta pelkään "hannuhanhia" vieläkin. Ne voi olla tappiolla ainaskin 1000-0 ja peliaikaa jäljellä nanosekuntti, niin eikös ne vaan voita aina. Kaivavat kiekon vaikka jäähallin pohjasta paljailla käsillään ja kantavat selkärepulla maaliin, eikä kukaan huomaa yhtään mitään. Täytysköhän oikein muuttaa Ruotsiin ja alkaa Lottoamaan, tiedä vaikka siellä ois tarttuvatauti toi onni?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 02:26

Kummelin sanoin: Kanada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 02:50

Toivottavasti joku muu kuin Kanada! USA tai venäjä tai Ruotsi,toivotavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 06:54

kanada ja venäjä finaaliin ja kanada voittaa.. usa voittaa pronssia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:18

Kanada vie potin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:35

Paras peli porukka,myös tänävuotena voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 09:50

Taitaa olla Kanada, joka sen potin vie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.05.2009 - 13:05

Ruotsi, toivon ainakin kovasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:42

Toivotaan ainoaa vielä mukana olevaa pohjoismaata...
Nyt ei enää tuurilla voiteta pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 16:03

Kanadaa veikkaan ( toivon ) minäkin ja ruotsin toivon jäävän neljänneksi, mutta eihän se jää !!
Onhan se nähty miten svenskatalaret pelaa.