Mitä väliä on kuka voittaa jääkiekkokisat?

Taitaa olla jotkut jääkiekkokisat meneillään. Miksi se on niin brutaalia urheilua? Onko sillä oikeastaan mitään väliä kuka kisat voittaa?

Avainsanat: jääkiekko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 08:45

Onkos nyt menossa jotkut kisat,kas kun en ole huomannut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 22:15

Ruotsi. Ei se pelaajien mielestä ole liian brutaalia.
Nyt kun Suomi ei enää ole mukana, niin voittajalla ei ole väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 22:16

No ei kait sillä loppupelissä ole niin väliä.
Ihme kyllä urheilun pitäisi olla niin katsojille kuin _pelaajille_ viihdettä.
Eipä tunnu vaan olevan.
Turhan tosissaan otetaan joku pirun urheilu.
Minun elämääni se ei vaikuta pätkääkään voittaako suomi vai ei.
Sen takia en kannustakkaan välttämättä otteluissa suomea.
Kyllä minä siin katson lätkää hyvin mielelläni, en vain ota sitä niin tosissani että telkka lentää jos tulos ei miellytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:19

minulle ei sitten yhtään väliä, kuka voittaa, kun ei suomi nyt sit ainakaan voi voittaa... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 22:48

Se joka ei ole kiinnostunut jääkiekosta, ei voi ymmärtää miksi kannatetaan tiettyjä joukkueita. Kaikki kannattavat omiansa siihen asti, kun ovat mukana pelaamassa. Sitten jos oma suosikki joutuu kotiin kesken kisojen, otetaan joku muu joukkue suosikiksi. Minä kannatan aina heikompaa joukkuetta. Joten saan olla jatkuvasti pettynyt lopputuloksiin. Mutta siinä olet oikeassa, että loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä mikä joukkue voittaa. Kysehän on vain viihteestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:49

Japp kyllähän se on heijattava naapuria, kun Suomi putosi ,valitettavasti ja vielä kun taskussa on naapurin passikin ,niin varsin helppo valinta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:54

Ei sillä mitään väliä ole, ei heilauta mun maailmaa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:31

Kuten jo aiemmin totesin,eipä ennää skabat nappaa kun Suomi tippui joukosta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:52

Eipä ole matsit häirinneet , ei arkea eikä pyhiä. Säälin, niitä, jotka ovat koukussa kilpailuihin, sehän rajoittaa normaalia elämää, kun pitää aina tiettyyn aikaan olla tv:n ääressä kisoja katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 00:23

Kaikille hurrataan, paitsi Ruotsille. Ei kai kenkään tahdo olla poikkeava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 02:30

Kuka vaan kunhan ei vaan "hannuhanhet" ? Nyt on ainut jännitys ja pakko ainakin toisella silmällä katsoa milloin ne häviää? Mutta...... Den....lider.........in.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 06:55

ei sillä periaatteessa oo väliä.. toisia vaan kiinnostaa noi kisat ja toisia ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:21

Minulle on samantekevää kuka voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 09:41

ei enää väliä kun suomi putosi, ennustan kanadaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:49

Ei oikein, toisaalta amerikka ja kanada on monesti sitä mieltä että muualla ei lajia osata pelata joten 1.Swe 2.Rus sais olla finaalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:57

eipä enään ,pitää katsella formuloita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 19:09

No eipä se mun elämään paljon vaikuta kuka voittaa :) Varsinkaan nyt kun Suomi tippui. Siis siinä mielessä että jos Suomi olisi pärjännyt olisi mieskin ollut varmasti paremmalla tuulella! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 17:15

No kaippase sitte Ruotsi on mutta minulle on aivan sama .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 10:41

Minulle on aivan sama kuka jääkiekossa voittaa kun en niitä katso enkä seuraa.