Katsotko Swe-Cze ottelua läppäri sylissä? Kumpi voittaa ja kumman soisitte voittavan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 21:47

Valitettavasrti en näe ,mjutta kuuntelen Ruotsin radiosta selostusta!
Tasaista tuntuu olevan. Paljon jäähyjä vain.
Kait czekki vie tän kerran niin on Suomen kanssa puntit tasan Ruotsilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 21:47

En katso läppäri sylissä. Ostin kyllä tänään sellaisen mutta tekniikan ihmelapsena en tiedä miten sen saan toimimaan. Huomenna tulee simkortti mokkulaan, katson sitten uudemman kerran.
Mutta peliä en katso. Ei ole ihan minun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:50

kuuntelen vaan toisella korvalla.. tsekki vois voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:52

Ei ole enää kiinnostavaa katsomista kun Suomi putosi peleistä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:01

en katso läppärisyllissä enkä katso laisinkaan, kun suomi ei pelaa...ei oikein enään kiinnosta miten käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:03

Minua ei enää kiinnosta koko skaba koska Suomi putosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 22:10

Katson kyllä peliä, mutten läppäri sylissä, kun en sellaista omista. Toivottavasti CZE voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 22:13

Toivon ehdottomasti että ruotsi voittaa.. Pahoin vaan pelkään että toisin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 00:01

En katso. Milloin se tulee ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 02:34

Valitettavasti katsoin...ja......den.....pieni.....musta......lider......meni......in........sisään ja "hannuhanhet" voittivat "kanat" niin surkea cze oli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:21

En katsele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:47

En katsele,eikä ole edes läppäriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:54

En, kyllä telkkari erikseen ja koneella vaikka sitten tauolla jos on pakko käydä.