Joko olette ilmoittautuneet tulevan kesän kisaan?

www.ess.fi/?article=198436

Lisätty: 15.05.2009 - 19:11

...antiikista peräisin oleva ajatus terveestä sielusta terveessä ruumiissa kuvaavat hyvin koko alastomuusideologiaa.
Terveen sielun eräs tunnusmerkki on henkinen vahvuus. Ihmisen luontaisesta sosiaalisuudesta johtuen ihminen on henkisesti vahvempi eläessään yhteydessä muihin ihmisiin. Tämä on johtanut myös alastomuuden kulttuurillistumiseen.

Sieltäköhän tämäkin vuotuinen harrastus on saanut alkunsa.
Kiitos vastauksistanne.

Lainaus haettu wikipediasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 21:44

Ai kun oliskin polvet kunnossa ,että pystyisi juoksemaan, valitettavasti ei jalat kestä juoksemista.
Katselijaksi kyllä voisi ajatella, aika näyttää!

Kysyjän kommentti

Kiitos, huumoria tuntuu asialle riittävän. PS. siellä ne polvet notkistuu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 21:18

en ole, en ole edes aloittanut harjoittelua, meidän kulmilla siitä kuitenkin joutuis putkaan tai parhaassa tapauksessa johonkin hoitoon ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 21:20

En ole nakujuoksua julkisesti harrastanut ennenkään, joten taidan jättää tämänkin kerran väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:26

Minä olen kyllä melko yllytyshullu, mutta ei taida kotiväki yllyttää? Menivät mokomat vielä niin kovaa, että taitaisi tulla jumbosija.
Oletko itse ilmoittautunut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:26

Ohhoh, enpä tällaisesta ole tiennyt mitään...
Enkä kyllä aio ikinä osallistuakaan.

Aika erikoista hommaa, mutta hei, niillähän oli kengät jalassa, ei ne ollu nakuna :DD
(huono vitsi, tiedän)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:48

Siinähän olisi urheilusuoritusta!
Voisin liftausreissuni yhdistää tuohon. Voi olla kuitenkin, että "nakuliftareita" ei oteta niin hevillä kyytiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:51

ei enkä aio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:54

Ei ei, se ei olisi lasten katsottavaa jos minä nakuna juoksisin, ja moni mieskin pelästyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:03

No en :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:05

juu vähän niikus maarit3 , ihan sama juttu tääl...kaik pelästyis ja pahasti, joten kaavut niskas on oleminen tämän täti moonikan juups... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 22:14

En ole, enkä meinaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:47

En ole,enkä aio ilmoittautua,aika ujo kun olen...mutta yks mun(female) kaveri oli juoksemassa,vetäsee maratonin lämpimikseen ,muutenkin tottunut nakuilemaan,kun on naturisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:11

Johan on vinkee kisa,
ei mulle mm. siksi että matka on vähän pitkä
(eikä taitais kotijoukotkaan kannustaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 00:01

Tuohon kun vielä yhdistetään se akankanto, niin päästäänhän taas kansainvälisiinkin uutisiin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 02:42

Tietysti voisi ilmoittautua, mutta kun alat täällä keskustassa harjoitella kisaa varten , niin ei mene kuin nanosekuntti niin valkotakkiset sedät vie sinut doping-testiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 06:25

mielestäni osallistujat on pöpilästä karanneita,,varmaan aika moni napsulainen osallistuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:23

En ole.Enkä edes haluaisi kuulua moiseen porukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:50

Tuohon kisaan voisi jopa osallistua,mutta lääkäri on kieltänut juoksemisen,tulisin viimmesenä maaliin,kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:56

En harrasta tollaista ollenkaan. kerkeän muutenkin kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 14:57

En ole ilmoittautunut - en edes yleisöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 16:07

En ole ilmoittautunut, enkä aio ilmoittautuakkaan.
Nakuilu on aivan mukavaa, mutta pientä rajaa nyt kuitenkin.
En tunne tarvetta näytellä itseäni kaikenkarvaisille katsojille ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 18:58

Moni ei palaisi ennalleen enää koskaan sen jälkeen, kun meikä viuhahtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 00:57

En riisuudu kuin avomiehen edessä, saunassa ja uimahallissa, eli en!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 12:10

En ole ilmottautunnu tollaseen hullujen touhuun. Katsomaan voisin kyllä voisin lähteä. onhan se niin hullua.