mistä ripsiväri koostuu

Avainsanat: ripsiväri ripsiväri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 19:19

väriaineiden lisäksi niiden mainostetaan siltävän melkein mitä vaan,

esim:

"Ripsiväri sisältää soluja uudistavaa D-panthenolia, joka sopii erityisesti herkille silmille. Ravitseva bambu-uute ehkäisee tulehduksia ja vähentää silmien ärsytystä. E-vitamiini tuo hoitavaa kosteutta silmäripsille."

tärkeää lienee muistaa huomautus:

Ripsiväri vaihtoon kolmen kuukauden välein

kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1275

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 18:44

Tarkan vastauksen saat kysymällä sitä esim. tavaratalon kosmetiikkaosaston myyjältä, joka varmasti kaivaa sinulle tarvitsemasi tiedon. Joiden kosmetiikkafirmojen nettisivuilta löytyy hyvinkin tarkkaa tietoa. Eri valmistajat käyttävät varmasti eri raaka-aineita valmistuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 19:34

Täysin riippuu rispiväristä mitä sisältää mutta tässä jonkilainen esimerkki

"Vedenkestävä NIVEA Beauté Eyes Wide Open –ripsiväri sisältää riisihiutalevahaa, joka tekee ripsistä joustavat. Se sisältää myös silkkipuuteria, joka lisää värin hoitavia ominaisuuksia."

"Tuote sisältää ripsiä hoitavaa ja vahvistavaa marulaöljyä, glyseriiniä, pantenolia sekä luomumehiläisvahaa"

Lähteet:
Mtv3, The body shop

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:34

Eme on oikeassa ja lisätietoja voit kysellä jostain kosmetiikkaa myyvistä liikkeistä.