Mitä herkullista vois tarjota äidille tulevana äitienpäivänä?

Avainsanat: äitienpäivä ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 00:32

Toki riippuu äitemuorin iästä, kunnosta ja toiveista. Kuppilaruoka tuskin ikääntyneitä kovinkaan kiinnostaa; voisi yrittää itse niitä kuuluisia äitikän lihapullia, mutta ei se kuitenkaan olis koskaan samanveroista, joten jos sää sallii, mökkikakkukaffit, sateen sattuessa lempiruokaansa (pojan tekemää) lapsen / lapsenlapsen luona ... ja rajattomasti rakkautta, keskustelua ja puolison / isän / isoisän muisteloita, vain ja ainoastaan positiiviset asiat muistaen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 17:39

Kuule vie ravintolaan ja anna itse valita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 17:42

just näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:01

tee itse lihapullat ja muusi ohj.löytyy netistä ja jälkkäriksi osta kakku ja keitä kahvit..myös kakun voit tehdä niin , että ostat valmiin kakkupohjan ja kostuta vaikka maidolla , tuoremehulla ihan millä vain ..vatkaa kermaa ja laita hilloa , kermaa ja banaania väliin ..päälle kermavahtoa ja vaikka mansikoita, nyt niitä on kaupoissa tuoreeltaan, mutta ulkomaalaisia kylläkin...voit myös laittaa päälle hedelmiä..tai mistä äiti pitääkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:07

Jos tarvitsis tekisin tiramisu-tyylisen kakun,siis kakkupohjat kostuttaisin kahvi-konjakki-rommi seoksella ja väleihin mascarpone-kerma-seosta,kerroksittain ja yltäpäältä tuorejuustoseosta ja kaikenkukkuraksi tummasuklaalastuja ja kaakaojauhetta sirottimella.Stupendido!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:13

joku hyvä kakku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:46

Äidin lemppariruokaa/juomaa/leivonnaisia joko itse valmistettuna, leipomosta tilattuna tai ravintolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 19:29

Minä vien hönet ravintolaan syömään ja jälkiruuaksi annan itse leipomani mansikkakakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 20:19

Ravintolat on aika täynnä ja ylihintaisia ensi sunnuntaina,
moni äiti arvostaa enemmän itse kauniisti katettua pöytää ja hyvää,
itse valmistettua ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:12

Vien haudalle kukkasen. Mutta jos oma Äitini vielä eläisi, veisin hänet Äitienpäivälounaalle hyvään ruokaravintolaan, niinkuin oli tapana hänen eläessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:42

Minusta olisi ihanaa päästä johonkin hyvään esim. kreikkalaiseen ravintolaan syömään äitienpäivänä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:41

Tee oikein komea kermakakku ja koristele se ruusuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 10:33

Osta valmis kakku tai tee itse. minä en ainakaan edes nyt leivo itsellenikkään kakkua vaan ostan sen valmiina. siksi kun ei ole syöjiä niin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 01:37

Kaikki äidit eivät kakuista välitä, niinkuin minun äitini. Ostin hänelle tanskalaisia keksejä, ja lisäksi viemme hänet ulos syömään. Vähän aikaa sitten oli hänen syntymäpäivät, ja silloin veli paistoi meille herkulliset pihvit. Vaihteeksi näin. Jos haluat itse tarjota, niin mieti mistä äiti pitää. Etsi vaikka netistä joku hyvä resepti, jos et itse keksi.