Eikö olisi järkevää mennä juuri nyt ulos, kun on niin hieno päivä !

Kävin juuri kaupassa KÄVELLEN, siellä on ihana ilma. Kaikki, joilla on mahdollisuus ulkoilla, niin menkää nyt ulos !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 17:39

Pihalle tuli multaa!!!Sen kanssa mylläten on mennyt kaunis päivä,mutta ulkona on tullut oltua,ruuat ja päiväkahvit nauttittu ihan pihalla ;-) ja aurinko armas lämmittänyt.Ihana päivä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 15:18

Olisihan se järkevää, muttei aina jaksa olla järkevä.
Läksyjä on ja kouluhommia muutenkin, mutta kyllä tässä vielä jossain vaiheessa pihalle kerkiää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:23

Nyt ei ehdi millään,kun täytyy tehdä kakkuja "100-vuotisjuhliin...."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:39

koko aamupäivä tuli 'pihalla' oltua, kunhan saa vähän ruokaa niin taidanpa painua takaisin, eipä ole ilmoissa valittamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:59

Olin aamupäivän jo altaalla,mutta piti käydä viemässä postiin "kunnian ja omantunnon kautta planketit" ja taas meen löhöö!
Ei ole kuin +32 varjossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 16:59

Olisihan se - ja kävinkin. Ostamassa läppärin jota en saa asennettua. Täytyy maanantaina soittaa tekniseen tukeen. Pahus. (Sen takia tykkään ostaa yrityksistä jotka käyvät asentamassa tietokoneet.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:01

Jotkut meistä on töissä vielä tähän aikaan, tosin on tässä vähän jo tullut ulkoiltua työni puolesta. Minulla kun on näitä "asiakaskäyntejä"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 17:08

Juup, kyllähän sitä on tänään ulkoiltu hyvän ilman vuoksi paljon.
rusketustakin näkyy jo suht paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:39

Kelepovaa tuolla olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:47

Minulla on tänään mennyt ulkona 5 tuntia pihatöissä, ja nyt naama ja käsivarret vähän punoittavat auringon jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:08

ulkona tuli oltua koko päivä..joten nyt kuputäys ja soffal katsoo tv..tä...huomenna taas maalarin hommiin...tänään oltiin myös puutrhurin hommissa kuin myös maalarinhommissa...ihan vaihtelun vuoksi kahta ammattia harrastanut..ei ole niin yks toikkosta tämä elo pihalla..lämmintä on ollut täälläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:15

tulin just lenkiltä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 19:48

tulihan vietettyä lähes koko päivä ulkona, tuli selväksi että kevät on jo pitkällä
(harakat ryöstivät mustarastaan pesän tuossa ihan kulmilla, todella kamala meteli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 20:33

Koko päivä on mennyt muuton jälkimainingeissa ja valitettavasti lyhyttä postilaatikolla käyntiä lukuunottamatta sisällä. Mutta ei täällä kyllä kovin lämmin päivä tänään ollut, nyt vasta tunti sitten pilvet siirtyivät auringon edestä syrjään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:53

Olisihan se järkevää,mutta työt painavat päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 09:35

kyllä:)