Onko tapanasi ostaa kaupasta päiväystuotteita ? Mitä ostat, mitä et ? Hamstraatko pakastimeen tarjouksia ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 15:08

ei

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 15:10

jos tarkoitit viimeisen päivän tuotteita, niin ei ole tapana

joskus tulee hankittua pakastimeen esimerkiksi lohitarjouksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:11

Minä kyllä hamstraan pakastimeen tarjoustuotteita, ja ostelen myös päiväystuotteita, mutta me käymme kaupassa korkeintaan 2 kertaa viikossa, joten minulla pitää olla raaka-aineita joista valmistan ateriamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:13

Siis näitä -30% tuotteita?
Pakkaseen en osta niitä koskaan, mutta jos olen suunnitellut vaikka illaksi juuri samaa ruokaa niin tottakai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:35

Meillä kyllä ostetaan tarjous tuotteita ja laitetaan pakastimeen jos ei heti syödä. mutta minusta se on kyllä järkevää kun ostaa pakastimeen alennettuja tuotteita ei mene heti edes sit pilalle. siellä ne on varastossa ja helposti saa ruokaa ei tarvi aina kaupalle juosta ruokaa ostamaan. pakaste vihannekset myös sinne sieltä otamme niitä silloin kun tarvitsemme ruuan laitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 16:05

Jos viimisen päivän tuotteissa on sellaista mitä muutenkin ostaisin, niin sitten ostan niitä. Pakastevihannestarjoukset ostan, ja laitan pakastimeen. Ei tarvitse joka kauppareissu muistaa niitä vihanneksia ja maksaa normaalihintaa. Jauhelihaakin löytyy pakastimesta. Tarjouksesta ostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 16:14

Kyllä ostan. Ei ne tuotteet miksikään mene, kun lykkää pakastimeen ja käyttää sieltä vähitellen. Tulee edulliseksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 16:58

Meillä yksi kauppa näitä "halvennusruokia" myy. Joka kerta siellä käydessäni kurvaan sen osaston kautta ja otan jos sattuu olemaan sellaista mitä syön. Hyviä ruokia mitkä ei miksikään ole mennyt. Pakastettavaa ruokaa saatan ottaa enemmänkin. Tosin sielläkin täytyy olla hintatietoinen. Makkarankannat ovat niin ylihintaisia, ettei niitä kannata ostaa kuin makkarahyllystä. Mutta jos hinnasta on 50% pois, niin kyllä se loppusummassa tuntuu jos tuotteita ostaa enemmänkin.
Mutta normaaleja alennuksessa olevia en hamstraa varastoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 17:08

Kyllä, hyvin usein ostan viimeisen päivän tuotteita ja laitan pakkaseen odottamaan päivää jolloin käytän tuotteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:41

Ostan jos just hollilla ovat,mutta mun pakaste"säiliö" on niin pieni ettei siihen mahdu,tuskin mitään eli syy miksi en hamstraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:15

no eipä oikeastaan.. ja en hamstraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:51

Ostan, en pakkaseen. Jos kohdalle sattuu, niin miksi en ottaisi samaa tuotetta puolet halvemmalla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 19:52

Ostan yleensä useamman päivän tarpeisiin kerralla, silloin nuo viimesen myyntipäivän tarjoukset ei oikein pure. Pakastin on vieläkin puolillaan viimekesän satoa, harvemmin sinnekkään tulee mitään kaupasta hamstrattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:45

Silloin tuli harrastettua paljonkin "päiväystuotteiden" ostoa pakastimeen kun ale prosentti oli -50%,mutta enpä juurikaan enää kun muuttui -30%.Toki ostan jos semmoista on alessa mistä olin ajatellut valmistaa päivän sapuskan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:34

meillä on aina tuotteita -50% ja kyllä niitä myöskin ostelen ja pakastankin, myöskin muita tarjoustuotteita hamstraan, me käymme 1-2 kertaa kaupassa viikossa ja on luontevaa ottaa pakkasesta mitä sit mieliikin ruoaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:54

Meillä on kahden hengen talous ja ostan ruokaa aiina muutamaksi päiväksi kerrallaan.En hamstraa eikä minulla ole pakastinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 09:15

Kyllä ostan viimeisen päivän tuotteita pakastimeen,kuten muutakin,pitkät matkat kauppaan pistävät pitämään aina ruokaa pakkasessa,Järjetöntä maksaa täyttä hintaa,kun puolellakin saa,kun ajoissa varautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 09:35

voin ihan hyvin käyttää päiväystuotteita mutta mitään en hamstraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 16:28

Kyllä tulee ostettu punaisellalapulla hinnoiteltuja tuotteita.
Ne on pääasiassa lihaa ja myös pakkaseen jos oikein hyvä tyrkky sattuu kohdalle.
Tälläviikolla ostin 1,5kg kalkkunanfilerullan viidellä eurolla ( hamstrasin 2 rullaa ).
Alehintaisia maitotuotteita en osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2009 - 09:16

Mitä tarkoittaa päiväystuote?
Jos ostan jotain pakattua, viimeisen käyttöpäivän tulee olla mahdollisimman kaukana.

Lisätty: 11.05.2009 - 09:16

Taitaa olla ns. marttakysymys...