Tavallisimmat nuorten sairaudet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 15:13

Moni kärsii aknesta. Sitten on syömishäiriöitä, liikalihavuutta ja anoreksiaa. Masennus on huomaamaton, mutta varmasti yleinen sairaus nuorillakin. Jollekin alkoholi astuu jo nuorena kuvaan ja vie sitten mennessään. Nuoruudessa puhkeava sokeritauti on suomalaisilla yleisempi kuin muunmaalaisilla. Uutana on tulleet liikuntaelimien sairaudet, ehkä liikkumattomuuden seurauksena esim. selkävaivat. Kaikkia nuorten sairauksia ei näy tilastoissa, mutta nuoria seuraamalla ja kuuntelemalla tietää, missä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:18

googlesta vois varmaan löytyä, tai wikipediasta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:24

www.kainuupiste.fi/index.php...airaudet_2

Tuossa lueteltu muutama.

Lähteet:
googletin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:38

syömishäiriöt taitaa nykyään olla aika yleisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:41

Stressi sekä masennus ja niiden seurauksena sitten monia muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:02

Luulen että ,sokeritauti, leukemia, ja masennus sekä stressi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:08

itseinho

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 17:10

Syömishäiriöt, sanoisin minä.
niin ja laiskuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:26

kasvukivut , sekä fyysiset että psyykkiset, esiintyy melkein kaikilla jonkin asteisina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 08:57

Masennus,ylipaino,diabetes,univaikeudet ja stressi.