Mikä on teidän lempi ohjelma? minulla on salatut elämät

Kysyn koska haluasin tietää mistä ohjelmista täällä napsulaiset pitään :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 15:08

Salatut elämät, rakkauden anatomia,house, sopraanos,24, C.s.i, ja myös noi saksalaiset etsivä sarjat. nämä ainakin ovat mitä olen luetellut ja monia muitakin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 13:13

no siis katon salkkarit, kaunarit, rakkauden anatomian, normaalisti selviytyjät (nytkun ei tule, niin katon sen naisten maailman) mut noista paras on ehkä rakkauden anatomia.. salkkareitten kattominen on ehkä enemmänkin tapa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:18

Uutisvuoto. Harmi kun Jari lopettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:42

Life.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:46

Kotikatu suomalaisista oikeastaan ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:26

Ei ole lempiohjelmaa. Katson urheilua, dokumentteja ja tosi-tv ohjelmia. C.S.I on hyvä. Sitä tulee katsottua myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:37

ei ole oikeastaan lempiohjelmaa.. katson sitten kun istahdan, mitä hömppää sattuu tuleen. harvoin katson mitään.. noita sarjoja tuli katsottua, house, pako, johtolanka, ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:00

C.s.i ne ovat mukavia, ilman johtolankaa, ja Saksalais poliisisarjat ovat myös mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:09

Mestarien liiga

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 16:48

Minun lempparini on Emmerdale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 17:10

Uutiset ihan,poliisi-tv..
nyt on jonkin verran tultu katottua lemmen viemää ohjelmaa myös, niin ja unohtamatta salkkareita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 21:46

Salkkarit ja Kaunarit tulee katsottua :)Täydelliset naiset on yksi parhaita.Toivottavasti alkaa vielä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:45

emmerdali, lemmenviemää, ja salkkareit myöskin kaiki ajankohtaisohj. uutiset , dokkarit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 08:39

salkkarit tulee vaan aina katottua, sit kaikki eläin aiheiset dokkarit on mieleen ja discoverilta erilaisia selviytymis tarinoita ja myrskyn metsästäjiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 01:05

sarjoista ainoa jota jotenkin säännöllisesti tulee katsottua on komisaario Lewis (ykköseltä sunnuntaisin)