Mitä ajattelette eilen vävyni asuntoon asteli sinisorsa suoraan sisälle ja vielä makuu huoneeseen.? hän ei tajunnut sitä ensin et

olis mitään ollut kaan mitään sorsaa sisällä kuuli, jalkojen läpseen ja meni katsomaan. siellä se oli sängyssä. onneksi sillä oli koira se ajoi sen pois sieltä. ei itse ukaltanut kun sitä on jokus sellainen päässy nokkaisemaan. et miksi se tuli sisälle rivitaloon?

Avainsanat: miksi sorsa tuli sisälle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 11:14

Taisi sorsa parkaa paleltaa ulkosalla ja niimpä hakeutui lämpöiseen tupaan. Pullaakin olisi mielellään ottanut jos vävysi vain olisi tarjonnut.
No mitä siis opimme: kannattaa asentaa ainakin ovihälytin, niin ei kutsumattomat vieraan ihan omin luvin kävele torppaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta kaveri sulle. joo tämä oli onneksi siellä mun vävyni asunnossa ei onneksi meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 10:58

oiskos sorsalla ollut ikävä akkasorsaa ja epätoivoisena tuli katsomaan , joskos se siellä makkarissa jo hänt oottais...hauska tapaus... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 11:42

Lemmenkipeä sorsapoika,voi raukkaa,mutta onneksi ei vävysi halajannut sorsapaistia,joten tuli kiivas lähtö,kun peni ajoi ulos kaverin.Hauska tapaus,harmittomampi kuin pikkuoravien visiitit ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:16

Meillä asustelee ihan lähellä Sinisorsapariskunta,eivät välitä ihmisistä.Tälle tuli varmaan joku huti paria etsiessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:36

Tarkisti varmaan, että löytyisikö sopivaa pesäpaikkaa, ja löytyihän se. Ethän ajanut pois, sorsa olisi varmaan kiva kotieläin, ja ne sorsanpoikaset !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:39

luonto on lähellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 12:44

Aikamoista...
Voisi Sorsa ollakkin ihan kiva kotieläin. Ken tietää.
Tänne sisälle ei sentään ole tullut kuin naapurin koira ja oravanpoikanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:08

Se varmaan haisti jotain hyvää, että se oli vastustamatonta onneksi koira pelasti sinut minä olisin lyöny sitä sorsaa täältä pois ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:14

en tiiä miksi tuli.. mä olisin varmaan kiljunut :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:52

Tuli ilmeisesti lepäämään, kaikki eläimet ovat myös uteliaita. Eiköhän sorsa kuitenkin pelkää loppujen lopuksi ihmistä enemmän kuin ihminen sorsaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:30

tulee ne kyytkin sisälle.. meil on ollut ennätyskevät kyiden suhteen, joka päivä löytyy pihasta ja yksi oli oikein superroikale.. saispa kuvan tähän liitettyä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 16:10

No johan on kun sorsapaisti tulee suoraan makkariin!
Sellaisia minäkin tahtoisin ja sitten saisi makoisat paistit uuniin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 20:49

Hauska juttu, en vain keksi miksi sisälle tullut ja asettunut vieläpä taloksi.
Vaikka sorsa olisi nokannut, ei se satu. Olen syöttänyt sorsia kädestä ja aivan nätisti
osaavat nokata.
Josko sit käyttäytyisi erilailla kun hätyytellään mukavasta "pesästä" pois.
Sorsapaistia en olisi tehnyt !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:24

Siihen asti kaikki on kivaa kun se saa päähänsä paskoa sun nurkkiisi, niitä myrkkyjä on suht koht vaikea saada siivotuksi kunolla. Mäkiltä on sellanenkin kokemus tullut.