Mistä tietää rakastaako poika minua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 08:58

Mikä niistä naisistakaan tietää,samoilla pahnoilla hekin pyörii,you know.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 08:45

ei sitä koskaan voi olla varma, tai vaikka tänään rakastaisi niin huomenna ei välttämättä enää.. miehet on sikoja u know.. kyllä sen sit tuntee jos joku rakastaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 09:06

Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu, niin pojilla kuin tytöilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:26

ensin kait pitäisi selvittää mitä tuo rakastaminen itse kullekkin tarkoittaa, aika näyttää tarkoitatteko edes samaa asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 09:48

Sen nyt vaan tietää, kun sen aika on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 10:41

Rakkaus on aika voimakas sana vielä nuorella iällä. Suurta ihastumista ennemminkin. Jos tämä poika huomioi sinut, ja käyttäytyy muutenkin kauniisti sinua kohtaan niin silloin hänellä varmasti on suuria tunteita sinua kohtaan. Toivotaan näin. Pidän peukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:20

Poika kiehaa ympärilläsi kuin kissa kuumaa puuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:39

Rakkaudesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:15

Siitä tietää kun hän katsoo sinua silmiin ja hassuttellee sulle ja juttelee ja auttaa sinua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:29

kysy siltä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2009 - 21:36

vaikka siitä et se kattoo sua silmiin ja yrittää päästä sun lähelle vaikka vain sillälailla et se tulee puhumaan sun kaveris kans mut silti kattelee sua!! mut helpoin tapa on soittaa sille tuntemattomalla ja kysyä suoraan!!(tosin eri äänellä))