Mitä tekisit/sanoisit pomona, jos tapaisit työntekijäsi katselemasta pornosivuja työaikana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 02:01

Ei kuulu työaikana suoritettaviin työtehtäviin. Eli kyllä siitä huomautus tulisi ihan vaikka asiakkaiden takia. Työntekijän perustelut olisi kyllä mielenkiintoista kuulla?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 03:00

Kyllähän sitä tapahtuukin. Riippuen vähän paikasta ja tilanteesta, mutta eihän se palkanmaksun peruste ole. Taukohuoneessakin saattaa saada eripuraa aikaan ja kotonakin se on monen tehtävä salaa jos niin kovasti kiinnostaa. Työpaikalla siinä saattaa olla useampikin "pisteitä" jakamassa. Kyllä tilanteeseen on asiallisesti puututtava ennen kuin mopo karkaa käsistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 05:25

Kyllä minä huomauttaisin asiasta että vapaaaikana voi katsella mutta työaika on työhön liittyviin asioihin tarkoitettu, ja silmällä pitäisin tällaista työntekijää ja valvoisin tarkemmin että hän hoitaa työnsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 06:16

kattoisin sen kanssa ::)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 06:48

Työpaikalla voidaan rajoittaa tietokoneiden käyttöoikeuksia, verkonvalvoja valvoo palvelimien avulla kaikkien toimialueeseen kuuluvien tietokoneiden suojausta ja käyttöoikeuksia.
Mutta jos ns. luvattomilla sivuilla käyntiä pääsisi tapahtumaan, tiukemmat rajoitukset ja käyttöoikeudet. Puhuttelu ja varoitus sellaiselle työntekijälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 08:16

Meidän työ paikalla jos sattui lukemaan ilta lehteä ,kun työ päälikkö tuli toimistoon,Hän karjaisi eikö teillä ole muuta tekemistä.Siis minä sanoisin tarviatko apua siinä katselussa voin tulla kaveriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 08:52

HYVÄSTI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 09:43

Sanoisin, että katsele kotonasi, mutta täällä teet töitä, tai sitten lopputili käteen. Valitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:33

katsoisin onko kunnon pornoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 10:37

No olipas kysymys. En ole tiukkapipo, sitä en tiedä mitä sitten pomona olisin, mutta eihän tuo kuuluisi ainakaan työnkuvaan. Ellei kysymyksessä olisi alaan kuuluva työ, jota kyllä suuresti epäilisin johtavani. Mutta mutta. Tauot ovat työntekijän omaa aikaa, en voisi silloin puuttua, muuten sitä työtä tehdään työaikana mihin on palkattukin. Olen itsekin syyllistynyt pasianssin pelaamiseen hiljaisena aikana työpaikallani. Pomoni ei sitä tosin tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:49

sais kyllä huomautuksen ja kiellon, jos työntekijälle maksan palkkaa, niin silloin myöskin vaadin , että hän palkkansa eteen myös tekee työnsä, mutta omalla ajalla tehkööt ihan mitä vain...se ei kuulu minulle...katsooko sitten mitä vain koneeltaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:24

Antaisin varoituksen.Jos toistuu,se on lopputili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:38

No, sanoisin, että taitaa olla liian vaikea tuo tehtävä sinulle. Katsohan jotain helpompaa sivustoa, kunhan kiireiltäsi ehdit !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:42

Löytyy noita sivuja muualtakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 12:46

Katsoisin varmaan mukana.
No ei..
Jos pomona olisin niin varmaankin ilmottaisin että tuon voit jättää tauolle taikka suoraan vapaa-ajallesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:16

Sanoisin, että täällä ei sellasia kuvia katota saat lähtä muualle näyttää nuit porno kuvii ja PISTE HÄIVY TÄÄLTÄ ÄLÄ IKINÄ PALAA TAI TAPAHTUU HIRVEITÄ !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:00

Erittäin helppo laittaa sellaiset estot että aukeaa vaan tarvittavat sivut. Jos tuollaisesta annettaisiin lopputili tulisi välittömästi monta sataa tuhatta työtöntä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 14:07

Antaisin huomautuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:28

en hyväksyisi.. en työssä enkä työkoneella, semmoset hommat hoitakoon kotona jos vaimo sallii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:47

riippuu niin paljon hommista ja paikasta, jostain pika pika siirto 'varaston puolelle', jostain pienehköä pottuilua