Suomi hävisi Usalle? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 02:12

Meillä oli hyvä ensimmäinen erä, mutta emme pystyneet tekemään tarpeeksi maaleja ja toisen erän jäähyt kostautuivat. Hyvä alku kostautui kolmena peräkkäisenä hölmönä jäähynä ja Usa teki kolme maalia. Siitä suosta ei enää noustu ja peli oli sen jälkeen aivan sekaisin.
Päätöserässä Usa tiukensi karvausta ja rahkeet eivät enää riittäneet tasoitukseen.

Kysyjän kommentti

Näin on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2009 - 04:31

Jaa että hävisi, sittenhän homma meni putkeen. Ei tarvitse hävitä itä-naapurille loppupeleissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 05:38

Oli vaan huonommat pelaajat meillä, ei siinä mitkään selittelyt auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 06:16

suomi on huono

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 08:22

Usa oli parempi,minkä sille paremmalle mahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 08:55

Siksi,koska pelissä aina patempi voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:22

tehdyt maalit ratkaisee, siinä syy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 09:31

Parempi voittaa, ja huonompi häviää. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Suomipojat olivat tällä kertaa niitä huonompia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2009 - 10:28

Heidän huomionsa kuulemma jossain vaiheessa herpaantui ja Usa pääsi niskanpäälle. Seli seli.
Mutta tämän ison herran huulten sanoma oli uutisissa selvästi luettavissa: v.. v.... sentään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:37

tasoero tuli näkyviin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:51

Suomalaiset pelasivat huonommin. Maallikkokin näki, että suomalaisten peli oli alusta asti "tahmeampaa" kuin USAn pelaajien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:10

Eipä pojilla pää kestäny painetta, valitettavastikin, mutta kyllä pitää välillä tulla takkiin jotta alkaa taas totuus muistumaan ja pelaaminenkin maistua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:25

Suomi oli huonompi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:41

USA oli siinäkin parempi ! Onhan se suuri maa ja rikas, pystyvät maksamaan pelaajille ihan mitä vain. Niillä on niin hyvä ja rohkea presidenttikin nyt, kyllä USA:laiset on sitten hyviä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:43

USA teki 3, Suomi 2.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.05.2009 - 12:47

Suomi oli ja on yksikertaisesti huonompi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:26

liikayrittäminen ja turhat jäähyt. Sähellettiin maalin edessä, ei osumia sitten millään. Tilanteita kyllä oli mutta maltti puuttui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:48

Joukkuepelistä ei tietokaan, sen lisäksi kolme kuudesta puolustajasta pelasi joka vaihdossa hyökkääjien yläpuolella. Jälkiviisautta, mutta täysin väärän tyylisiä pelaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:57

USA voitti koska pelasi paremmin. Suomi ei yleensä koskaan onnistu missään lajissa kun tiedossa on ns. pakkovoiton hakeminen. Lieneekö suomalaisten geeneissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 23:39

Huono Usan molari oliki hyvä eli suomeks sanottuna vetäny douppinkia ja tuomarit ei tiedä mitä sillä pillillä pitäisi tehdä ja mitä tarkoittaa puolueettomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:55

No ensiksi Suomihan hallitsi koko peliä, ja sai jopa maaleja.
Sitten ne rupes ryssimään ja ottivat koko ajan jäähyjä.
Ja tilanne oli sitte 3-2.