onko nizzassa kallista?

Avainsanat: nizza ranska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2009 - 09:46

Siellä on sekä huippuhintoja että edullisempia paikkoja.
Jos ei ole erinomaista maan kielen taitoa, saattaa ylläreitä tulla.
On jetsetin aluetta, koko rannikko joten mitää turkin ja bulgarian hintoja ei kannata odottaa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 22:55

Yritin googlessa etsiä, mutta jossain vilahti lause että hinnan ovat aika lähellä Suomen tasoa. Erikoisuudet sitten nielevät rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.05.2009 - 23:51

"hintataso Todella Kallis, eli kannattaa varautua. Esimerkkinä kaksi paikallista kalakeittolautasellista ja kaksi jäävettä yhteensä 55eur! Rantamaksu 25eur päivä/henkilö"

"hintataso vaatteiden suhteen on niin kova"

"Hintataso on sama kuin täällä."

Tuossa joitain ihmisten mielipiteitä kyseisen paikan hintatasosta.

Lähteet:
iltalehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 00:49

ON

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 01:26

Kyllä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 08:47

kaikki näköjään sanoo on, mut itse en kokenut sitä noin.. toisaalta ehkä siksi ku olin siellä koko sen kesäalen aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:35

riippuu siitä mitä meinaa tehdä - mihin rahojaan käyttää - kyllä se nimi tässäkin maksaa, eikä siis suosittuna matka/lomakohteena pyrikkään olemaan 'huippuedullinen' , rahaa saa menemään vaikka mitenkä paljon, mutta melko kohtuu budjetilla pärjää jos käy 'kulman takana' syömässä eikä hotellin ikkunasta tarvitse olla kaikkein trendikkäimmät näkymät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:28

Kalliimpaa kuin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 17:53

Nizza, riemua ja glamouria Rivieralla
Nizza ja sen naapurit Monaco, Cannes ja St. Tropez ovat suihkuseurapiirien leikkikenttiä, joissa voi ihastella komeita hotelleja ja loisteliaita jahteja sekä viettää riemukkaan rantaloman kimaltelevan Välimeren rannalla. Golfia viiniviljelmien, vuorien ja Välimeren välissä, provencelaiskeittiön herkkuja, oliivilehtoja ja keskiaikaisia kyliä… Voit viettää iltaa suihkuseurapiirien suosimissa ravintoloissa ja pelata päivät Rivieran auringon hyväilemillä kentillä. Nizzassa on viihtyisä vanha kaupunki, jossa on kivoja pikkuputiikkeja ja kahviloita.

Kalevatravel kirjoittaa Nizzasta nuin,suihkuseurapiirien leikkikenttä,minust on päivän selvää ettei Nizza ole halpis kohde,varmasti siisti,viehättävä ja kansainvälinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 22:13

Ota mukaan sama summa kuin muuallekin ja pane se riittämään.
Selvää on, että joudut tinkimään tasosta huimasti vaikkapa Alanyaan verrattuna. Näet kuitenkin itse paikan. Katseleminen ja käveleminen on ilmaista ja bussikaan ei liene huiman kallis.
Älä osta turhaa kamaa, etenkään matkamuistoja. Ota sen sijaan paljon kuvia.
Visa on hyvä olla kaiken varalta, ettet joudu pulaan jos ja kun rahat hupenevat.