mitenkä ne vanhat kysymykset löytää,olisiko ollut kuukausi sitten asia ,joka tuli nyt ajankohtaiseksi ja kiinostaa nyt?

kuinka löydän sen napsusta,en ehtinyt silloin lukea vastauksia.

Lisätty: 06.05.2009 - 23:21

kiitos vastauksista,löysin kategorioiden kautta,ja kysyinkin jo lisää kysyjältä viestien.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 23:17

On monta tapaa etsiä, riippuu siitä mitä tiedät etsimästäsi:
Sinisestä yläpalkista "Haku" jossa vapaa sanahaku
"Vastaa" (Avoimia kysymyksiä) tai
"Löydä" (Suljettuja kysymyksiä) tai
"Avainsanat" jossa voit lisäksi avata "Kaikki avainsanat" -listan
tai oikean reunan "Kategoriat" (vain harvat käyttää ?)
tai "Oma Napsu" jossa "Vastaukset" jos olet vastannut siihen.
Mutta yleensä joutuu vain etsimään taaksepäin sivun alareunassa
olevalla " Seuraava sivu »" tai hyppäämällä satunnaisesti tai
arviolta suoraan johonkin sivunumeroon.
sen lisäksi voi käyttää Googlea tai vastaavia hakukoneita.
Tai olisit voinut kysymyksessäsi kertoa mitä etsit, niin joku olisi voinut auttaa.

Lisätty: 07.05.2009 - 00:45

Lisään korjauksen
tai "Oma Napsu" jossa "Vastaukset" jos olet itse kysynyt tai vastannut siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 22:43

Jos se oli oma kysymyksesi niin meni oma napsu ja sieltä vastaukset. Muuten etusivun alareunasta: lisää kysymyksiä... alas sivuluetteloon ja sieltä vain etsimällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 22:49

Tuossa ylhäällä on tuo sininen palkki, ja siinä sana haku. Klikkaa sitä ja kirjoita avainsana (aiheeseen liittyvä) ja merkitse se napsu, ja hae. Vaikea selittää, mutta helppo hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:30

Mene kohtaan "Avainsanat" ja etsi kysymys sieltä.Minä olen ainakin löytänyt sillä tavoin.