mikä viehe on paras joella??

lippa.lusikka.vaappu ois vaihtoehtoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 22:29

Jos Tenolla hyväksi todettu, niin miksei sitten muuallakin. Yksi esimerkki sinulle.

Lisätty: 06.05.2009 - 23:26

Terveisiä vain anonyymille joka minua mollasi. Enemmän kuitenkin tiesin kuin sinä joka et osannut muuta kuin toista mollata. Ja mistäs sinä minun ammattitaitoni tiedät?

Lähteet:
www.kuusamonuistin.fi/rasaset2.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 23:09

Riippuu veden väristä, vuodenajasta, veden korkeudesta, ja veden lämpötilasta.
Joten kokeilemalla ja vaihtamalla ja eri värisävyijä etsimällä sitten se ottiviehe löytyy.
Me kalamiehet olemme myös sen verran "ammattiylpeitä", että emme ihan vieraille kerro sitä kulloistakin omaa parasta uistinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 23:11

Ja tuo Tenolla hyväksi todettu, ei tarkoita sitten ollenkaan sitä, että se olisi hyvä jossain muualla muuhun aikaa. Tuo on todellista "naisen logiiggaa" ja kertoo asiantuntemattomuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 00:08

Niin minä kalastan vuoden jokaisena päivänä paitsi silloin kun olen matkoilla.
Olen harrastanut kalastusta 42 vuotta aktiivisesti joten tuskin kuitenkaan enempää tiedät kuin minä.
Yhden uistimen sanominen tuhansista variaatioista ei ole tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 00:51

Mato

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 01:25

Joella avokelalla haukikalastuksessa tummassa vedessä paras on ehdottomasti punahelminen-kuparin värinen professori.

Lähteet:
Itse koettu kalassa ollessa jo pikkupoikana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:34

Niitä on joka miehellä oma erikoisuutensa.Minä uskon mato-onkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 18:15

ja avokelaa kannaattaa käyttää koskella viehe riippuu veden väristä