miten täältä netistä voi löytää sitä OIKEAA! kun ei kukaan kumminkaan sitten tilasuuden tullen uskallakkaan tavata! tai kesii t.sy

tuttuako?? mitä mieltä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 20:25

Uskoisin sen johtuvan siitä että netissä on paljon huijareita jotka ovat käytöksellään pilanneet myös kunnollisten mahikset. Se on väärin kunnollisia kohtaan, mutta minä kuitenkin olen sitä mieltä että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Olisi se reilua tavata ja tehdä sen jälkeen sitten selväksi jos ei enempää halua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 06.05.2009 - 20:32

Kyllähän kait sen oikean täältä netistäkin voi ihan hyvin löytää.
tosin työlääksi ja hitaaksi prosessiksi saattaa mennä huonolla tuurilla.
Minä olen ainakin yhden ystävän netin kautta löytänyt jolla ainakaan ei mennyt pupua pöksyyn ja uskalsi siis tavata..
Varmasti netissä on myös muita sellaisia ihmisiä jotka uskaltautuvat tapaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 20:32

Sehän se on ongelma? Ja netissä on kaikki sinkut, eronneet , hullut, karanneet, varkaat ja rosvot, muuten vaan oleskelijat. Ystävän haku palveluita netti on kyllä pullollaan sillä niistä ei ole pulaa. Monet vaan tuppaa olemaan niitä rahastuskoneita ja mikä pahinta jos törmäät johonki PL yritykseen jolle annat pankkitietosi. Eroon et pääse, kukaan ei vastaa puhelimeen, nettiosoitetta ei ole? Moni joutunut kuolettamaan pankkikorttinsa, että on pois päässyt jatkuvasta rahastuksesta.
Vaikea homma sulla edessä? Mutta siitä vaan ehkä se tärppää. Yllättäen ne tilanteen monasti eteen tulee riippumatta siitä onko livenä vai netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 20:34

Minun tyttäreni löysi miehen itselleen netin kautta, ja kävi muutaman kanssa treffeillä, ja eräs ystävättäreni on 3 vuotta ollut avoliitossa netistä löytämänsä miehen kanssa. Älä menetä toivoasi, kyllä sinä löydät itsellesi sopivan henkilön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 20:36

Vaikeaa saattaa olla se oikean löytyminen netin kautta. Tiedän kuitenkin yhden parin, jotka ovat löytäneet toisensa netissä. Nyt ovat olleet yhdessä jo kymmenisen vuotta. Joten rohkeasti vaan asiasi kanssa eteen päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 21:01

Itse laitoin puoliksi vitsinä oman profiilini suomi24.fi -treffipalstalle aika pian eroni jälkeen. Muutamien kanssa vain kirjoittelin ja chattailin, muutaman tapasin, kunnes tapasin HÄNET eli nykyisen mieheni. Kaikki tapaamani miehet olivat oikein fiksuja mutta jostain syystä heidän kanssaan ei natsannut kunnes sitten kolahti ja kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 21:45

ehkei kannattais ettiä sitä oikeaa netistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 22:02

Riippuu varmaan foorumista, sellaiset joissa vaaditaan kunnon rekisteröitymiset niin tuskin pitävät sisällään huijareita - ainakaan kauaa. Tuttuako? No ei kyllä ole, tuntuma ja kertomukset lähinnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 22:05

Etsisin sen oikean jostain muualta,jos toi kuva on sinusta tossa proviilissa,olet oikein raamikas mies,ei mitään estettä,sen oikean löytämisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 00:52

sattumalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 09:42

no sitä oikeaa on aika vaikea muutenkaan löytää, etsimättä tuskin kuitenkaan kylkeesi tuppaa, tsemppiä ja konstejahan on monia

- ei auta itku markkinoilla -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 10:40

Onko netti oikea paikka etsiä sitä oikeaa? kyllä uskon että sinä muutenkin löydä oikean. et Sattuma kuljettaa kuin tuuli laivaa. näin se on. ei muuta kuin hyvää yritystä sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 11:11

voihan harmi, kun et oikeaa nyt ole löytänyt, mutta mene naamakirjaan ja siellä on kavereitasi niin joskos heidän kamuistaan löytyisi jokin kiva tyttönen ja hänestä tulis se oikea, älä nyt masennu, mutta kyllä se oikea tulee kohdalle, kuin salama kirkkaalta taivaalta, kun ei etsi, niin kävi minulle, et hups vain ja tätä tyttöä vietiin..nyt 30v yhdes ja edelleen hyvin, hyvin rakastunut häneen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:39

Ihan sattumalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 12:46

Kannattaa yrittää, elämä on täynnä sattumia. Ole avoin ystävyyssuhteissasi, saatat menettää jotain, mutta muuten et mitään saavutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 18:28

Sinuna pitäisin silmät ja korvat avoimina muualla kuin netissä,mene tanssikurssille,siellä tyttöjä pilvin pimein odottamassa hakijaa.Harrastuksissa kohtaa ihmisiä,rohkeasti avoimin mielin!