Mitä tarkoittaa Trans Am?

Pontiac siis tietenkin kyseessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 20:23

Trans-American Sedan Championship is a sports car racing series created in 1966

kilpa-ajo Amerikan mantereen halki, siitä sitten Pontiac innostui tuottamaan mallia Pontiac Trans Am

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 20:37

Riippuu siitä mitä kysyjä hakee:

Ritari Ässä -sarjassa oleva KITT on tehty kolmannen sukupolven Pontiacin pohjalle. Kolmas sukupolvi esiteltiin vuonna 1982 ja siinä ajovalot olivat malliltaan "piiloon" kääntyvät. Tämä malli oli saatavana kolmena vaihtoehtona: perus-, S/E- ja Trans Am -mallina. Perusmallissa oli 2,5 litrainen "Iron Duke" -moottori, jota pidettiin inhottavan äänekkäänä, kovana ja alitehoisena. Trans Amit varustettiin perusmuodossaan 5-litraisella V8-moottorilla, jonka sai myös muihin malleihin optiona. Trans Amiin sai joko kolmi- tai neliportaisen automaattivaihteiston.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 13:45

Trams Am on amerikkalainen lentoyhtiö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 19:03

Trans am

- kilpa-ajosarja (USA)
- Pontiacin tyyppi (Pontiac Firebird (Trans Am)) 'muskeliauto'
-_______________________

amerikkalainen lentoyhtiö se kylläkään ole, lähinnä G.n arvausta ovat:
Trans-Florida Airlines
TransMeridian Airlines
Trans States Airlines