Harrastukset?

Avainsanat: senno valko-venäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2009 - 00:34

Kovin hiljaisen näköinen kylä näyttää olevan.
Tuolla voit ainakin lenkkeillä, pyöräillä, meloa, uida ja kalastaa, kunhan tarkistat paikan päällä kuinka puhdasta tuo jokivesi on.
Maisema on kaunista maaseutua ja jokunen kaunis rakennuskin siellä näyttää olevan, joten kamera mukaan.
static.panoramio.com/photos/...868885.jpg
Voit mahdollisesti myös metsästää, jos sellainen kiinnostaa.
Paikallinen baarikaan ei ole täysin kuollut, joten pääset varmaan tanssimaankin. www.youtube.com/watch?v=wb-p...r_embedded

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 17:56

jos vastausta kaipaat, selvennä vähän kysymystäsi

www.napsu.fi/matkailu/kokemu...171/8#1175

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 18:22

Harrastukset?
Avainsanat:senno,valkovenäjä
Hiukan selkeämmin jos esität kysymyksesi,niin jo vain selviää.

Lisätty: 06.05.2009 - 19:37

Kenen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 19:32

Harrastan uintia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:02

Jalkapalloa, lukemista uintia yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2009 - 00:44

Ota frisbeegolfkori ja pari kiekkoa mukaan ja harjoittele puttaamista - vaikka hotellin katolla jos et muuta keksi.