Mistä huomaa että (Alle 15-vuotias) poika on ihastunut?

Eleitä? muutakin kuin pitkä katse? Onko mitään vinkkejä miten kiinnittää ihastuksen huomio? (minun tapauksessani 12 vuotiaan pojan) EN HALUA ALKAA "SEURUSTELEMAAN" vaan haluaisin tietää miten saada kontakti. Tahtoisin tietää jotain Eleitä. ITSE OLEN 11. (Täytän kesäkuussa 12)

Lisätty: 14.05.2009 - 18:31

Tiedän kaiken tietotekniikasta ja kysyminen on liian läpinäkyvää kuten: mitä kello?....
Mutta kiitos vastauksistanne...

Avainsanat: rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 18:16

Katso silmiin ja hymyile. Ei tarvitse sanoa mitään. Kehu, jos on aihetta. Pyydä mukaan välituntileikkeihin, jos se on mahdollista. Kysy jotain tietotekniikasta. Pyydä neuvoa johonkin tekniseen ongelmaan. Ole aina ystävällinen. Muista hymyillä, olet silloin kauneimmillasi.
Minusta olet tosi nuori mihinkään vakavampaan, mutta kavereitahan voitte olla. Ehkä hänkin jo haaveilee sinusta.

Kysyjän kommentti

Poika ei tosin kiusaa minua, mutta kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 16:58

No ainaski sillain että, jos sitä vaikka kiusataan niin ainaski voit puolusttaa ja kertoa opelle siitä ja katsoa sitä silmiin. Sitten kun tulee hyvä hetki vaikka teidät pannaa pariksi josta tykkäät tai ootte jossaki kahden taikka koulussa ootte virekkäin niin voit jutella. Sitten jos pitää valita pari niin voit valita sen josta tykkäät.. Älä kiusaa sitä. Niin sitte se tietää et sä tykkäät siitä. Sori kerroin mitä sun pitäis tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 19:12

repii leteistä, roiskii kuraa päällesi ja muutenkin yrittää epätoivoisesti herättää huomiosi (se on vähän ujo) - tää siis on yhden sortin tapaus, niitä sitten löytyy sata muutakin ..