Matkustan 1v. tyttöni kanssa Torreviejaan. Saako Alicanten lentokentältä taksiin turvaistuimen, tilataanko se etukäteen? Miten?

Avainsanat: torrevieja espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 13:46

Löysin viime elokuulta keskustelupalstalta tällaisen vastauksen samanlaiseen kysymykseen:

Täällä asustellaan ja vastaukset tosiaan riippuu siitä mihin päin Espanjaa olette tulossa. Taksit ei yleensä halua alkaa turvaistuinta asentamaan vaikka teillä olis oma sellainen mukana... suositten käyttämään julkista liikennettä...

Käsitin että vastaaja asuu Espanjassa ja tietää myös mitä puhuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 14:27

Ida jo edellä antoi hyvän vastauksen. Voit vielä varmistaa asian ottamalla yhteyden matkatoimistoosi, ehkäpä heillä on uutta tietoa asiasta.
Matkatoimiston kautta pystyy myös, eri maksusta, tilaamaan kuljetuksen haluamaasi hotelliin autolla jossa on lasten turvaistuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2009 - 03:06

Kannattaa kysyä www.torreteam.com tai fi, mutta heillä saattaisi olla sellaienn turvaistuin.