mistä maasta tulee apple

microsoft

Avainsanat: apple kotoisin apple kotoisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 06.05.2009 - 12:49

eikös se ihan yhdysvalloista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 13:05

Apple Inc.

Cupertino, California,
USA, 95014

To purchase by phone, call 1-800-MY-APPLE.

Yleisimmät tietokoneiden työpöytäkäyttöjärjestelmät nykypäivänä ovat Microsoftin Windows XP ja uusi versio Vista, Applen Mac OS X Tiger ja uusi versio Leopard sekä AmigaOS 4lähde? ja avoimeen lähdekoodiin perustuva ja yhteisöpohjaisesti kehitetty GNU/Linux.

Käytössä on myös esimerkiksi BSD:t, täysin kaupalliset Unixit, erityiset palvelinkäyttöjärjestelmät kuten z/OS sekä Windowsin palvelinversiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 13:09

Se on yhdysvalloista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 13:55

From USA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 14:15

Yhdysvalloissa on tietääkseni eli luullakseni Apple yleisempi kone kuin PC:t. Katselehan vain kaikkia elokuvia ja TV-sarjoja, niissä sankarit käyttävät aina valkoisia Appleja. Tykkään itsekin Applen käyttöjärjestelmästä, se on niin käyttäjäystävällinen. Olenkin tietokoneen alkuaikoina vallan käyttänyt Applea, mutta sitten internetin ja sähköpostien aikakaudella siirryin minäkin PC:hen. Luulen, että sitten kun olen tarpeeksi rikas, hankin taas Applen, nyt kun kaikki on niin älykkään yhteensopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 16:36

Yhdys valloista eli Usa tulee se Ussassa muuten kuvataan O.C

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 18:02

Mulla on Apple G-4, johtuu varmaan siitä kun teen työtä sillä, Yhdysvalloista kotoisin on kone, sitä valmistetaan kyllä muuallakin. Apple on ollut Suomessa graafisen alan työkone.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 13:53

Jenkki firma mut iPodissa made in China...ja Asus taitaa tehdä suurimman osan Applen laiteista.
Mac Pro-sarjasta en tiedä.