Fiat sairastui mammuttitautiin! Miten sinä suojaudut tältä "paisunta ja turvotus"taudilta?

kauppalehti.fi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 13:35

Täältä Ferrarin korvike pahimpaan ripuliin!

Esimerkiksi Swedbankista on ryhtynyt autokauppiaaksi, sillä pankki on joutunut ottamaan haltuunsa satojen uudenkarheiden luksusautojen kokoelman Liettuassa. Asiasta kirjoittaa Dagens Nyheter.

Riikassa sijaitsevalla parkkipaikalla makaa lehden mukaan muun muassa Suomessa valmistettuja Porsche Boxtereita ja Lexuksen kalliimpia malleja. Joukossa on myös BMW:n ja Mercedes Benzin huippumalleja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 13:16

Ajamalla 1995 mallin Toyotalla vielä vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 13:56

Osta pari ferraria aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 13:58

Pitääkin lähteä kyselemään Liettuasta uutta huippumallia jos vaikka ihan vaihdossa päikseen saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 14:01

Kestän hyvin vaikka Fiat vähän kipee olisikin, löytyy vielä vaihtoehtojakin ja Berlusconihan tämänkin varmaan aikanaan klaaraa kunhan saa eukkonsa kuriin ja järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 14:34

Fiat (lue. viat) on aina kärsinyt jostakin taudista, ei kai tämä nyt entisiä kummempi ole. suojautuminen käy helposti pysyttelemällä erossa siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 16:02

Erossa pysyy kun piettää sellaista pukua johon tartunta ei voi mennä tiiän siitä kun poliiseilla oli ollut sellane asu nii yks mies yritti ampuu polisiaa pistooteilla, mutta se ei onnistunut, koska poliiseilla oli semmonen asu johon ei käy mitkään