mikälainen adressi kirkkoonkuulumattoman omaisille ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 09:30

paljon näkee käytettävän ihan samojakin kuin 'kristikansalla' , mutta löytyy myös melko samantapaisia ilman risti symbooleja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 09:29

Ihan yhtä kaunis kuin muillekin vainajille.Niissä on kauniita runoja Raamatun lauseiden asemesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:35

osta kuoret, ainakin syöväntorjunnaksi on myynnissä adresseja , joissa on tyhjä lehti ja kirjoita itse säkeet , voit etsiä niitä vaikka täält netistä...tai runokirjoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:36

Niitä kaupat pullollaan,tai hauta toimistoissa,en nyt muista mistä ostettiin ,mutta siinä Eino Leinon kaunis runo ,oli eikä sympoleja.Kun joskus joutu ostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:54

Niitä adresseja on samanlaisia tunnuksettomia, ja yhtä kauniita ja kauniita runoja sekä hinta on sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:58

Kirjakaupoissa ja hautaustoimistoissa myydään ilman uskonnollisia värssyjä. Joku kukka- tai maisemaiheinen.
Teen addressit ottamastani valokuvasta, värssyt vainajan vakaumuksen mukaan.
Mielestäni persoonallisempi omaisille ja läheisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 10:56

samanlainen adressi käy kaikille.. kaupassa on mysö ns. "ristittömiä'", ne ainakin käy kaikille ja runo vois olla ehkä sellainen jossa ei puhuta hengellisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 22:17

Jos vainaja on tämä kirkkoon kuulumaton, mutta omaiset kuuluvat kirkkoon, niin sitten mielestäni sopii nämä perinteiset, riippuupi siitäkin, oliko kirkkoon kuulumaton eri uskonsa vuoksi, tai muista syistä... kirkkoon kuulumatonkin saattaa uskoa samaan uskontoon, mutta esim. eronnut vaikkapa verotussyistä..., jos nämä tiedossa sulla, niin sit sen mukaan..
On tää vähän vaikeeta, kun ei tunne sukua/taustoja, mutta toivo, et saat näilt napsulaisilt ees vinkkei pulmaasi:)