Britannian nuoret iso äidit,Lapsi 1v, Äiti16v ,Isoäiti 34v,Isoisoäiti 54v.

Ohjelma tuli sub tv,ltä pari iltaa sitten,Iso äidit oli vielä hehkeitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 09:01

mun kaverilla (19v) on 9kk lapsi, mun kaverin äiti on joku 40v tai ehkä vähän alle ja sen äiti on joku n.60v..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 08:35

Nuorina ovat lapsenteon alkaneet , jaksavat ainakin paremmin lapsen hoitaa kuin vanhempana. Kuminaama hei, kyllä moni nainen mammana on vielä hehkeä, ei se tarkoita että kiikkustuoliin sukkia kutomaan kun isoäidiksi tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:22

Olin itse vain 18-vuotian,kun ensimmäinen lapseni syntyi.Äitini oli tuolloin 38-vuotias.Nykyään aloitetaan vielä aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 09:31

Kerkiäväistä porukkaa. Ehtii tämä nuorimmainenkin vielä väsätä mukelon, ennen vanhasta muorista aika jättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:39

onhan siinä jo monta sukupolvea isoäidillä hyvässä lykyssä nähtävänä...minäkin tulin 40 v mummiksi ja olen kyllä siitä tittelistä ikionnellinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 09:49

Miksiköhän niistä on ohjelma pitänyt tehdä. Löytyy samanlaisia perhekuntia muualtakin. Jopa Suomesta omasta suvustani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 10:58

Siinä on ottanut aina tytär äidistään oppia ja hyvin on oppi perille mennytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 11:30

miksi ei välitetä nuorista et olis ehkäisy valistusta. mutta ei omena kauas puusta putoa on myös sanonta tämä. mutta en ymmärrä itse miksi joku 15-16 vuotias tyttö tulee äidiksi eikö lapsuutta ole vielä silloin jäljellä, nauttia niin pitkään kuin mahdollista. katsoin tämän ohjelman kun se silloin tuli televisiosta. mutta oli sillä yhdellä tytöllä lapsen kanssa vaikeuksia kun oli yksin huoltaja. mutta jos ei olis ollut oma äiti eli lapsen mummo apuna oli voinut masennus paheta. kun tämä tyttö kärsi raskauden jälkeisestä masennuksesta. itse on saanut ensimmäisen n.24 vuotiaana. aiemmin en olis halunnut lasta itselleni. nyt minulla on nuorin 11vuotta ja olen itse 51 vuotias. ei kuitenkaan liian vanhana lapsia kannatas alkaa tekemään. mutta pitäs kuitenkin olla täys ikäinen. tämä on minun mieli pide. tämä ohjelma kertoi monesta mummoksi nuorena tulleista ja äidiksi myös nuorena. mielen kiinolla sitä minä kuitenkin katsoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.05.2009 - 12:21

Nuoria on.
Minullakin pari sukulaistyttöä sai lapsen kun olivat 16 vuotiaita.
Nykyään taitaapi vaan nuoremmilla ja nuoremmilla tupsahtavan kakara maailmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 14:32

Aika harvinaista, einiistä muuten ohjelmia tehtäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 17:05

mun kamulla on 3-vuorias lapsi se on söpö niillä on iskä ja äiti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 17:20

Kyllä minä ihmettelen kanssa, että miksi nuoret hankkivat lapsia niin nuorena. Itseäni vielä näinkin nuorena vanhana ahdistaakin ajatus perheen perustamisesta. Minulle riittää, että on tuo äijä ja kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2009 - 02:07

Samoin, en ymmärrä. Itse olin täysi lapsi vielä 15-vuotiaana, enkä vieläkään, lähes kolmekymppisenä tunne tarvetta lapsen tekoon, vaikka kyllä joskus varmaan haluan lapsen. Vuodet vaan vierii, ja tuntuu, että aina on tunne, että "sitten joskus". Melko pian pitäisi päätös tehdä, koska ei tosiaan liian vanhanakaan ole hyvä aloittaa lasten tekoa, ja voi myös olla, ettei niitä sitten enää saakaan. Vielä kuitenkin viettäisin mielelläni aikaa miehen kanssa kahdestaan, ilman lapsia.