Isäni on 400 kiloinen.Olisitko ylpeä hänestä.

TV ohjelma eilenillalla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 09:05

Ei kai kukaan voisi olla ylpeä 400 kg painavasta isästään tämän painon takia?

Mutta ainahan voi spekuloida;
- noin painavalla isällä on varmasti maailman suurin/paksuin hauis!
- isä päsee varmasti Guinnesin ennätysten kirjaan
- isästä tehdään tv-ohjelmia, joita esitetään ympäri maailmaa
- jne. jne.

Minä en kylläkään olisi ylpeä, jos minulla olisi 400 kg painava isä.

Lisätty: 07.05.2009 - 09:29

Niin ja tarkennuksena (vitsinä) vielä sen verran, että jos SINUN isäsi on 400 kiloinen, niin en MINÄ olisi hänestä ylpeä. ;==)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.05.2009 - 08:31

En minä olisi ainakaan ylpeä, ja nuorena olisin jäänyt puoliorvoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:02

en olisi, ja käskisin laihduttamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:23

En olisi.Isä on kykenemätön liikkumaan,joten ruoan kantaminen hänelle on suorastaan rikos ja tappavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:26

Varsinainen 'pikaruokamainos' koko ohjelma, kestääpä pitkään ennenkuin seuraavan kerran tulee käytyä mäkkärillä.

Vähän vaikea uskua todeksi, että edes ameriikassa nelikuukautiselle lapselle syötetään hampurilaisia vaikka perheessä on lähes puolen tonnin muistutus siitä mihin moinen ruokavalio voi johtaa.

Ylpeä voisin olla korkeintaan niistä ponnisteluista joilla pyritään takaisin normaali elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.05.2009 - 09:29

Isästä isänä olisin ylpeä. Ei ne kilot häntä huonommaksi tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:43

huolestunut oisin hänen elämänsä lyhyeteen, mutta onneksi hän jo tiputti roimat kilot ja toivottavasti jatkaa samaan malliin....kyllä sitä omalla tavallaan isänsä kunnioittaa onhän sitten millaisen näköinen tai kokoneinen tahansa, sillä hän on oma isä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 09:47

Yrittäisin ainakin saamaan hänet laihdutuskuurille. Mitä ylpeilemistä on isässä joka makaa liikuntakyvyttömänä sängyssä vuodet läpeensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 10:04

En olisi ylpeä noin lihavasta . Sitten voisin olla ylpeä, kun isä saisi itsensä laihdutettua jollain konstilla normaalipainoiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 10:55

isä on isä vaik voissa paistais sanoo isätön:) ole vaan ylpeä niin kauan kun hän on olemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 11:02

En olisi painonsa takia ylpeä, lähinnä huolestunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 11:44

Kyllä tavallaan olisin mutta,on vaikea ymmärtää sitä miten ihminen syö niin paljon että lihoo sellaiseksi. en kyllä katsonut ohjelmaa. mutta laihduttaminen on jo silloin vaikeaa kun pääsee niin pahaski. ei mikään elin kestä viimein ihmisellä ja sydän pettää. se on jo sairaus kun pääsee nohin kiloihin. kerran olen katsonut ohjelman lihavasta ihmisestä jota ei saatu edes ulos talosta. siinä otettiin talosta seinä pois että sai sen ihmisen ulos. ovista ei mahtunut. sänky jossa makasi oli tehty jostain erikoisista materiaaleista että kestää painoa. en kyllä ymmärrä miten voi tulla niin paljon painoa päälle. vaikka en itsekään ole mikään mannekiini. paremmin lihava olen kuin laiha. siis laihempi vois olla itsekkin jonkun verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.05.2009 - 12:24

riippuu minkälainen isäsi muuten on.
en minä isäni ulkonäön takia hänestä ainakaan ole ylpeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 12:32

Orpo raukka vastaamassa,Isää on iso ikävä,mutta jos hän olisis ohjelman kaltainen(en nähnyt sitä)olisin ensteks huolestunut hänen takiaan,sillä tuskin jaksais edes puhua.Mun isä EI pääsis muodostumaan 400kiloiseksi,hoitasin näin asian.Olen edelleen ylpeä mun isästä,joka oli urheilija/mainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 15:27

Ei isää paremmaksi tai huonommaksi tee hänen painonsa. On monenlaisia hyviä isiä, ja myös monia eri tavoin sairaita. Sairaalloinen liikalihavuus on sairaus siinä missä muutkin. Tämä kuvastaa yhteiskunnassamme sitä, että näkyviä sairauksia hoidetaan tehokkaammin kuin mielen häiriöitä. Ylensyöminen sekä anoreksia ovat psyyken ongelmia, joissa molemmissa on hengenlähtö lähellä. Apua annetaan ehkä sittenkin ylilaihoille enemmän kuin lihaville. Liitännäissairautena voi lisäksi olla kakkostyypin diabetes ja verenpaine. Ylipainoisten ongelmana saattaa pohjimmiltaan olla riittämätön D-vitamiinin saanti. Lisäisin kalanmaksaöljyä ruokavalioon, sen myönteinen vaikutus oletettavasti vaikuttaa myös ruokahaluun ja siihen, millaisia ruokia haluaa syödä. Suosittelen sen kokeilemista kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 17:06

en olisi käskisen lähtä muualle kuule mene vaikka laihduttaa ja muuta itsee laihaksi nii katsotaan sitte jos ei tuu uutta miestä heh ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 17:21

Kyllähän se oma isäni kuitenkin olisi. En varmaan olisi ylpeä, lähinnä huolestunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 22:19

Vähän aikaa katsoin tuota dokkaria ja tuli kyllä paha mieli noiden ihmisten puolesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 14:58

Oma isä on oma isä vaikka painaisi 401kg. On hieman outoa kysyä olisiko lihavasta isästä ylpeä, aivan kuin se olisi jokin suuri saavutus? Oma isäni on sporttinen entinen merimies ja olen ollut siitä pienenä erittäin ylpeä, ei olleet muiden isät käyneet yli sadassa maassa...