optisen hiiren rulla vierii tyhjää elikäs ei rullaa sivua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 22:54

Täältä opiskelemaan hiiren käyttöä:
www.kaapeli.fi/visio/atkabc/sivu3.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 22:05

Sivu ei ole silloin aktiivisena. Klikkaa kiinni sivuun jostain kohtaa ja yritä uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:35

Osta langaton hiiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 10:40

Tietysti hiiressä voi olla myös tekninen vikaka, mutta todennäköisempää on että kyseessä on käyttövirhe joka korjaantuu anonyymin/onttopohjan vastauksilla kerrotuilla tavoilla.

Sillä onko kysessä langaton tai kaapilihiiri ei ole tässä asiassa mitään tekemistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 12:18

Osta uusi hiiri siinä hiiressä on vikaa. meillä on langaton hiiri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 18:10

Kiitos vastauksista. Hankin uuden hiiren. Ilmeisesti tässä on toimintahäiriö. Nyt se rulla toimii kun sitä napsauttaa ja auto-schroll on. Sitä ei voi vierittää (smooth) kuten ennen. Selaimen ao. asetukset on tsekattu kuin myös hiiriasetukset. Niin että siihen langattomaan sitten:)