Onko hintatietoo kuumailma käsien kuivaajasta kylpäriin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 21:01

Katsohan tuolta. Hieman tietoutta. Oli muuten edullisempi kuin luulinkaan niiden olevan.

Lähteet:
www.witre.fi/kasienkuivaaja-...28M3M.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 21:03

!!!LIIAN HALPA!!IHAN LIIAN HALPA!!Mä en voi sietää niitä töhöttimiä,hirveä ääni ja kuinka energiasyöppöjä,kunnon froteepyyheliina on ehdottomasti paras!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 21:21

samaa mieltä pateT kanssa , ihan hirveät kapistukset...jos koti oloihin meinaat niin osta nättejä pyyhkeitä , joita voit aina eriväreillä muunnella...saat iloa silmäänkin , eikä kuluta sähköä, paitsi pestessä koneella , mutta niitä saakin olla aikas läjä, jotta saat konneellisen täyteen...joten kaikin puolin paras ratkaisu on pyyhkeet..tai jos julkiseen tilaan niin sellainen iso käsipyyhejuttu josta voi repiä kangaspyyhettä ain puhtaan...ei tule roskaa , kuten paperipyyhkeistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 21:49

Tyhmyyden huipentuma tällainen laite. Maksa monta senttiä käsien kuivauksesta, kun pyyhkeellä sen teee ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 22:07

Ei ole kuivaajan hinnasta tietoa, mutta ehdottomasti se on parempi kuin kankaiset pyyhkeet. Kankaiset ovat oikein bakteeripesiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:40

Mihin sinä konetta tarvitset,kun pyyhkeet on keksitty.Ajattele ekologisesti ja säästä sähköä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 13:07

Kotona tuo sähköllä toimiva käsienkuivaaja voisi olla jopa mukava ja hygieninenkin vaikkapa kylpyhuoneessa.

MUTTA, ajatelkaapa julkisissa tiloissa, esim. ravintoloiden, lentokenttien, koulujen yms. wc-tiloissa olevia käsienkuivauspuhaltimia; siis mistä ne ottavat sen puhaltamansa ilman. No, yleensä sieltä samasta wc-tilasta, jossa on varmasti pöpöja ja bakteereita ja likaa ja p.....kaa ihan riittämiin puhallettavaksi ensin kuivattavan ihmisen käsille ja siitä mukavasti kasvoille ja hengitykseen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2009 - 15:06

Yleisissä tiloissa tuo kuumaa ilmaa puhaltava laite on todettu kaikkein huonoimmaksi tavaksi kuivata käsiä. Kädet toki kuivaa nopeasti mutta bakteerit palaavat siihen vauhdilla takaisin. Tullaan lähivuosina kieltämään kokonaan ja tilalle tulee kertakäyttöinen paperipyyhe.