Miten päihderiippuvuus syntyy?

ei siis mitä päihderiippuvuus ON, vaan miten se SYNTYY

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 20:22

www.vantaa.fi/i_uutinen.asp?...29%3B69867

Tässä linkissä on jonkun verran sitä selitetty.

Lähteet:
Google

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 20:20

Juomalla, kysyjä - juomalla. Ja paljon ja pitkään.

Lisätty: 05.05.2009 - 20:24

En saa nettiä nyt auki jotta olisin antanut yhden osoitteen missä käsitellään päihderiippuvuutta. Mutta syöttämällä googleen: päihderiippuvuus löydät paljon sivuja mistä etsiä tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 20:24

geeniperimä on osasyyllinen ja sitten tulee riippuvaiseksi kun juopottelee tarpeeksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 20:26

Se on pakottava tarve nauttia päihteitä ja se syntyy siten,että valtio ahneuksissaan sallii päihteiden myynnin ja näin edesauttaa riippuvuuden syntyä.
Sitten tyhmät ihmisest vetää nupin tajuttomaksi ja keuhkot pilalle riittävän monta kertaa, kunnes eivät enää voi elää oikeaa elämää, vaan elämä alkaa pyöriä päihteiden ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 21:17

Jos tässä kysmyksessä on kyse päihderiippuvuudesta esim. alkoholi (niitähän on monta muutakin), se luokitellaan Suomen laissa sairaudeksi, joten kannattaa lukea alla olevan linkki. Siellä sen synnystäkin tietoa.

Yllä oleva 'tyhmät ihmiset vetää...jne...', -vastaus, kuka ja kenelle muille eri sairauksista kärsiville voi kanssaihminen mennä sanomaan, että hänen sairautensa johtuu tyhmyydestä?

Lähteet:
www.avominne.fi/avominewww/t...avi_id=231

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 22:50

www.minnesota-hoito.fi/?adwo...ippuvuus..

siinä yksi osoite lisää sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 23:01

Puhumattomuus lienee yksi syy. Kun ahdistaa, peitellään todelliset tunteet huumeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 23:28

jonin13 tuossa edellä sanoi saman mitä mieltä olen minäkin.

Lisäksi kannattaa käydä sivulla:
nettimylly.myllyhoito.fi/ind...;Itemid=29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 06:02

synnynnäinen alttius riippuvuuteen tai opeteltu riippuvuus=siis juotu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 10:08

Läträämällä viinan kanssa tarpeeksi paljon ja kauan,samoin polttamalla tupakkaa päivittäin ja tietenkin huumeiden käyttö,niihin tulee riippuvaisuus nopeimmin.