Millaisia lastenruokia myydään rodoksella? Entä vaipat?

Avainsanat: rodos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 19:27

Samanlaisia purkkiruokia ja vaippoja olen maailmalla, myös Kreikassa, nähnyt. Hieman vain taitavat olla erinimisinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 20:33

Jokaisessa kulttuurissa on omat makutottumukset, ja niin taitaa olla myös lastenruokien osalla. Tosin Rodoksen lapset selviytyy niillä oikein hienosti, jotenuskon niiden sopivan muunkin maalaisille ja taitaa siellä jyllätä valitettavasti tämä monikansallisten yhtiöiden ylivalta samoin kuin muuallakin maailmassa.Kaiken maailman mäki ja mökit kun pilaa kansallisen ruokakulttuurin kaikkialla ja samoin taitaa olla lastenruuissa.
Vaipat näkyy olevan ihan samanlaisia kuin muissakin maissa ja ilmeisen yhtä hyviäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 09:46

Tekisit viisaimmin,jos ottaisit omat ruoat ja vaipat mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 13:58

Euroopassa saa kaikkialta lasten ruokaa, samoin vaippoja. lapset toimivat samalla tapaa kaikkialla.
Yksi törpöimpiä juttuja on ottaa ruokaa Suomesta mukaan ja maksaa siitä vielä ylipainomaksua.
Kreikka on sivistysmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2009 - 09:48

Samoja kuin täälläkin, ei Suomi ole mikään kehityksen huippumaa siinäkään mielessä. Kyllä sielläkin lapset ruokaa tarvitsevat.
Tuo "omat ruoat mukaan"... kuulostaa lähinnä vitsiltä.
Ylipainosta joutuu maksamaan nykyään armotta ja se on oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 15:40

no ainakin minä olen varsin hyvin tykännyt lastenruuasta pienenä äidin puheiden perusteella.On olemassa roodoksellakin isoja ruokakauppoja missä myydään ihan eurooppalaista kamaakin jos ei luota kreikkalaisiin ja olen aina naurannut ihmisille jotka tuovat omat ruoat mukanaan, ei olla kehitysmaa ja kyllä tarjotaan turisteille mitä ne tarvii...SE just on meidän leipä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2009 - 21:01

AINAKIN VUONNA 2007 OLI BONA JA PILTTIÄ.JOPA OLLESSAMME DEMIS-BAARISSA,ERÄS PERHE SAI SIELTÄ PILTTI PURKIN LAPSELLEEN