Mitäs tästä tuumimme?

www.lansi-savo.fi/Uutiset/8828150.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 17:08

Kyllä siinä on teräsmummo ja saunaankin vielä jaksaa mennä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Teräsmummoja näemmä elää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 16:16

mikäs siinä, jos tykkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:22

Jos pitää tuollaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:26

Siitä vaan saunaan kaikki. Siellä ne taudit paranevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:40

Totta kai jos Kai on vielä elossa.saunaan vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 16:48

Hieno homma että sauna maistuu vielä tuon ikäisenäkin.. Itsekkin varmasti saunon viimeiseen asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 17:30

Hienoa, että on vielä niin hyvässä kunnossa, että kykenee saunaan ja muutenkin eläminen maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:46

Passaahan se,jos tykkää saunoa,vaikka satavuotiaanakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:53

:) Saunaan vaan, iästä viis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:28

Ei ole saunomiselle (vielä) laitettu yläikärajaa eikä direktiiviä joka säätelisi kuka saa käydä löylyissä. Oma isoäitini kävi avanossa 95 vuotiaaksi asti, sitäkin jotkut vähän kammoksuivat, mutta mummo väitti sitä hyväksi reumalääkkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:50

Kukin tavallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:20

Saunominen on mukavaa, itsekin käyn vähintään 3 kertaa viikossa.
Ikärajaa saunominen ei tunne. Eikun vaan löylyttelemään jos/kun vointi sen sallii.
Hattua nostan ja toivon, että jaksan itsekin saunoa vielä pitään . . . :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:30

Kyllä saunoa täytyy. Itsekkin toivon, että jaksan saunoa viimeiseen asti. Tykkään saunomisesta. Se rentouttaa ja stressikin helpottaa siellä. Me täällä saunomme jokainen ilta. Todella sairas täytyy olla, jollei saunaan jaksa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:46

Saunominen ihanaa minkäikäsenä tahansa! :))

Saunotaan siis,
iästä viis! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 21:01

oi miten ihanan pirteä ja positiivinen mummeli..kyllä tuolla asenteella ja sunomisella ikää mummelille kertyy vaikka kuinka ja paljon vielä lisääkin...saisinpa itsekkin elää noin pirteänä vanhuuteni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2009 - 08:03

Kiva että tykkää höyry saunasta menee sinne saunomaan ;)