Mikä on tämänpäiväisen uutisen mukaan sikainfluenssaakin vaarallisempi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 21:05

kyllähän se uutisissa tuli ja paniikki jatkukoot, mutta onhan noita uusia tautia aina tulossa , kun populaa liikkuu ja taudit muuttaa muotoaan...esim epola ym...joten panikoimista riittää niille , jotka sitä jaksaa hysteerisesti panikoida..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 16:05

varmaan ne avaruustornadot :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 16:09

Joko taas uusi hysteriaepidemia liikkellä. Taisivat jo muutamat ehtiä huokaisemaan tuon porsastaudin kanssa, niin jo uusi tulossa taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:24

Jaa.a, koko ajan joku on vaarallisempi kuin toinen.Täytyy olla paljon mielikuvitusta,että saa ihmiset paniikin ja hysterian valtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:48

Jus kuulin radiosta ,tavallinen infulenssa,siihen kuolee kymmeniä tuhansia vuosittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 16:49

Jepp jepp, influenssahan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:05

'Tutkijat muistuttavat, että kausi-influenssat sairastuttavat joka viikko pahimmillaan lähes 100 000 ihmistä ympäri maailman, ja heistä joka kymmenes kuolee. Sen sijaan Maailman terveysjärjestön WHO:n mukaan sikainfluenssaan on kymmenessä päivässä sairastunut noin tuhat ihmistä, ja tautiin kuolleita on alle 30.'

Eli luulisin, jotta kuminaaman vastaus sekä Emen vastaus kolahtaisi oikeeseen ja kuminaamallahan on jo nimimerkkinsä mukaankin naamari, jot ei tartu, ja Emelle (mikäs kuikelolintu tuo sit onkaan) ei tartu kun tarttuu vaan ihmisiin, heh...

Lähteet:
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5245697449

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:09

Joku kertoi että luulotauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:31

No,nysse kuuli uutisista,että ns.kausi-influenssat kaataa porukka kuin pipaa kanveesiin,näinhän se on aina ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 20:27

hmm.. enpä ole huomannut