miten voi tehdä sähköpostiosoetteen?

mistä voisi saada sähköpostiosoitteen?

Avainsanat: sähköpostiosoite peliien toimintaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 15:50

esim www.hotmail.fi tai www.saunalahti.fi noissa osoitteissa ainakin voit tehdä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 15:58

Kaikilta puhelinoperaattoreilta sen saat. Soita vaikka omaasi. Myös google antaa sanalla sähköpostiosoite vaikka mitä mistä valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:15

Alla lueteltuihin sähköpostipalveluihin et tarvitse muuta kuin www-selainyhteyden. Voit lukea sähköpostiasi mistäpäin maailmaa tahansa. Tunnukset saat palveluntarjoajalta kirjautumalla palvelun käyttäjäksi Sign Up (kirjautuminen/rekisteröityminen) -linkistä tai -painikkeesta. Tutustu tarkasti palveluntarjoajan ehtoihin (mainosposti, tietojen käyttö markkinointiin yms).
HUOM! Tässä on vain pieni osa kaikista ilmaisista sähköpostipalvelun tarjoajista.

SÄHKÖPOSTIPALVELUJEN TARJOAJIA

Kotimaisia:

Saunalahti

Jippii

Luukku

Sunpoint.net

Suomi24.fi

Englanninkielisiä:

Hotmail

Yahoo mail

Eudoramail

Netscape mail

Gmail

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:26

mene vaikka www.gmail.com sivulle ja luo itsellesi sähköpostiosoite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:51

Paras sähköposti on,www.gmail.com ,parempaa saa hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:04

Tarvitseeko gmail.com:n vielä kutsun?Gmail Googlelta on toimiva sähköpostipalvelu,moderni,"kookas" ja muita toimintoja blogit,kuva-albumit-Picasa-verkkoalbumi,ym.ym.

Lisätty: 05.05.2009 - 18:07

Ei muuten tarvitse olla "kutsua",tilin voi luoda.Kalenterikin siisti eli sieltä löytyy kaikki.