missä hyviä ja edullisia laskettelu paikkoja kalliovuorilla

Avainsanat: kalliovuoret yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 18:32

Ida ja Gristalli jo ehtivät nopeita flikkoina,samaa mieltä asiasta,samoin kurssimuutoksetkin vaikuttavat asiaan.Epäilen suuresti,että siellä ei ole lainkaan edullisia(mitä sillä mahtanet tarkoittaa?)laskettelupaikkoja,mutta hyviä ovat.Itse en ole ollut,köyhä kuin kirkonrotta,mutta siellä käyneet kehuvat olevan upeita.Jos edullista haet,kääntyisin ent.itä-Euroopan suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 15:35

Jahas, mistähän noita hintoja nyt löytäisi. Mutta jos sinne asti on varaa matkustaa, niin ei kai enää laskettelulipun hinnalla ole väliä. Oletko kysellyt matkoja myyviltä matkatoimistoilta onko heillä tietoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:30

Ei niistä hinnoista tiedä kuin paikan päällä.Jos on varaa lähteä tuollaiselle matkalle,niin ei kai joku hissi-tai laskettelulippu enää paljon lovea matkakassaan tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:50

Aspenissahan ne käyvät kaikki Hollywoodin tähdetkin, täytyy olla hyvä, eli sinne vaan ....

city.aspenpitkin.com/index.cfm