Mitä mieltä olette niistä jotka tämän tästä vaihtavat poliittisia mielipiteitään? Etenkin ne jotka toimivat jollain tapaa.

Hämmästyttää ainakin itseäni kun mennään puolueesta toiseen. Ollaan demaria ja sitten yhtäkkiä loikataan oikealle. Oman edun tavoitteluako vain eli halutaan olla siellä mista saa parhaimmat henkilökohtaiset edut, moraalista ei tietoakaan.
En ihmettele yhtään jos kaikkia ei äänestäminen kiinnosta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 12:58

Nämä loikkijat eivät ole minkään oikean vakaumuksensa puolesta politiikassa vaan menevät sinne missä milloinkin ruoho on vihreämpää. Oikea asiaansa omistautunut pysyy siinä missä on ja ottaa hyvät ja huonot asiat vastaan, eikä mene helpomman perässä.
Tai sitten on näitä TH:ta jotka menevät pelleilemään vain. No häntä siinä mielessä onnisti, että nyt hyvät on eläkkeet nuorella miehellä eikä töitä tarvitse tehdä. Normaalissa duunissa olisi asiat toisin. Harmi että hänelle kävi kuten kävi, en kenellekään onnettomuutta halua tahallani, otin vain hänet esimerkiksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 12:41

Kehitys kehittyy. Aina oma etu kaiken takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:43

Tuodas duodas, kun nämä ovat sellaiset 'perhesivut' joita lapsetkin lukevat, en voi vastata tähän ihan rehellisesti tunteitani kuvaillen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 14:20

Politiikassa on aina ollut takin kääntäjiä ja varmasti tulee olemaan jatkossakin. Joskus kun on niin vaikea päättää mitä haluaa edustaa. Se on sitä politiikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 14:46

Äänestäjien pettämistä se on , ja tällainen henkilö on uskottavuutensa menettänyt , minusta he ovat vain oman etunsa tavoittelijoita, äänestäjistä viis veisaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 16:37

Politiikka on peliä,jota on rakenneltava koko ajan uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 18:57

Oman edun tavoittelijat ovat oma lukunsa.Arvostus nolla loikkareilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 20:43

Onhan noita jotka pitävät politiikkaa pelinä jossa ei ole periaatteita vaan yritetään hamuta omaan pussiin mitä saatavissa on.

Onneksi niiden surkuhupaisa 'ura' yleensä pätkähtää vaalikauden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 21:48

ei ole poliittista uraa pitkälti, kun äänestäjät kaikkoo, joten äänestäjän muisti on pitkä myös tuollakin saralla uskoisin...jotenkin vain luulisin niin käyvän...