Katsoitteko eilen Salmisten sisarrusten ohjelmaa? Olen niitä välillä katsonut jos ei muuta tekemistä. mitä pidätte siitä jos

katsoitte? minä en ihan kauheesti tykkää siitä.

Avainsanat: me salmiset ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 11:44

Välillä mielenkiintoisia vieraita,hauskalla tavalla esitettynä,ei turhaa moralisointia tai itsensä nostatusta.
Mukavampi ohjelma,kuin niin moni muu ROSKA(esim.mikkosten ohjelma).

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta. joo se on totta että on siellä välillä hyviä julkkiksia, mukana ohjelmassa. mutta ei ole ollenkaan pakko seurata se on hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 11:27

Huono ohjelma ,muiden huonojen seassa,siis ohjelmat tosi huonoja,en ymmärrä miksi hankkia maksu tv ohjelmia,kun kaikki yhtä sontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 11:32

Ainoa minkä katsoin oli jakso jossa Janne Ahonen oli vieraana.
Tarkoitushan varmaan on, että Krisse sitä pimpoa esittää, mutta ei sitä joka jaksossa jaksa katsoa. Eppu yksistään olisi ohjelmaan riittävä juontaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:38

Sitäkään ohjelmaa ei olisi pitänyt tehdä olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 11:44

Ihan typerä ohjelma. Kaikesta sonnasta meidän pitääkin maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:48

Ällö ohjelma.En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:09

En ole katsonut. Ei vaikuta minusta mielenkiintoiselta...jotenkin yli-ampuvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 13:04

En voi sanoa ällöksi kun en ole katsonut. Sopivassa mielialassa ollessani pystyn jopa ymmärtämään Krissen (bimbo) roolihahmoa, sen hän ainakin vetää tosi tyylikkäästi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:16

Ei mitään järjen häivää koko ohjelmassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 22:08

kyllä on ohjelmista pulaa, kun tuollaisilla tyhmillä ohjelmilla pitää täyttää hyvä katsomisaika telkus...en tykkää ..enkä ole katsonut , kuin pätkän ja totesin tyhmäksi täyteohjelmaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 16:39

Huono ohjelma !!
Krissestä koomikkona pidän ja Epusta juontajana pidän, mutta tämä
sisarusten ohjelma on HUONO.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2009 - 19:48

En tykkää.Tuntuu jotenkin vain pakkopullalta katsoa,krisse show oli parempi.Toivon että loppuu pian.