Uskaltaisitko nousta kyytiin? "Tikkurilassa demoillaan kuskittomia ajoneuvoja"

Vantaalla demoillaan tällä viikolla automaattisia, ilman kuljettajaa toimivia CityMobil-ajoneuvoja.

koko juttu:

www.itviikko.fi/teknologia/2...00911232/7

Avainsanat: auto ilman kuljettajaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 10:15

No ei kai ne ilman automaattista ohjelmaa kuitenkaan aio ihmisiä kuljettaa. Johan nyt on autoissa lisälaitteita, jotka varottavat esteistä yms. Tekniikka se on joka ihmisen pelastaa. Uskaltaisin nousta. Ennemmin kuin Linnanmäen härveleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 10:18

Uskaltaisin nousta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:19

En uskaltaisi vrt tietyöt, äkilliset ajoreitin muutokset vaikka kolarin takia jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 10:28

Enpä lähtisi moiseen kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:30

En uskaltaisi mennä, mutta en monen kuljettajankaan kyytiin halua mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:36

no mieluummin tähän kuin rattijuopon kyytiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:56

Onneksi olen hyvin kaukana sieltä, sillä en vielä usko siihen ihmeeseen !
Kunhan kehittyy tekniikka vielä niin sitten kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:59

ois siistii kokeilla.. mut ei se sais kauheen nopeesti kulkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:39

Toki uskaltaisin,Ajoihan ne suomalaiset saksassa mersedes kulki moottoritiellä 220 kilometriä tunnissa ilman kuljettajaa,Siinä oli ajotutkat päällä,ja vauhti oli kova

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:52

Minä en kyllä uskalla lähteä selaiseen. kun en uskalla mennä mihinkään suurempiin huvipuistojen laitteisiin mua pelottaa hirveesti se vauhti. en ole mikään hurja pää muutenkaan. et muka lähtisin heti johonkin uutuuteen. mutta kyllä katsoa vois sivusta jos joku muu menee siihen kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 13:04

En varmaankaan uskaltaisi hypätä kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 20:57

kohtahan me ajellaan metrollakin ilman kuljettajaa, kunhan nyt edes lentokneissa pysyvät ohjaajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 22:14

en uskalatis, kun välillä pelkään jo kuljettajankin kyydis..(.bussit ja taksit)