miten kosmeettiset valmisteet ja elintarvike poikeavat toisistaan

Avainsanat: miten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 10:13

Kosmeettiset aineet ovat kemikaaleja, joiden tarkkaa vaikutusta ihmisen kehossa ei tunneta. Suurinta osaa on koekäytetty eläimillä tuskallisin ja kyseenalaisin seurauksin. Jotkut mainostavat tuotteitaan elänkokeista puhtaina, uskoako vai ei.
Pitkän iän saavuttaneena olen tullut siihen tulokseen, että ihminen voi sitä paremmin, mitä vähemmän käyttää keinotekoisia valmisteita, niin ruoassa kuin kosmetiikassakin. Iholleen ei saisikaan laittaa mitään sellaista, jota ei voi syödä.
Käytän siis mahdollisimman vähän voiteita, pesuaineita, hajusteita ym. kemiallista mössöä. Omasta mielestäni en ole sen ryppyisempi kuin toisetkaan, en juurikaan meikkaa, mutta en usko sen vähentävän viehätysvoimaani. Kauneus tulee sisältä, ihoa ei saa rääkätä pesemällä sitä koko ajan, terveellinen ruoka ja juoma pitää ihmisen kunnossa. Ja auringonvalo, se on kaiken terveyden A ja O. Tiedän olevani aika yksin ideani kanssa, mutta toistaiseksi se toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 09:51

Elintarviketta yleensä syödään toiset jopa ahmivat sitä ja painavat 200 kiloa.Jotkut ovat niin uskaliaita .että panevat kosmeettista ainetta naamaansa.aika rohkeeta touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:21

Kosmetiikkaa ei syödä,kuten elintarvikkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:03

elintarvikkeita syödään kosmetiikkaa ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 11:46

Molemmillahan arvellaan olevan vaikutuksia ulkonäköön, elintarvikeet sisäkautta ja kosmetiikka ulkokautta. Kosmetiikka on huomattavasti reippaammin ylihinnoiteltua kuin elintarvikkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:55

Elintarvike= ruokaa eli syötävää...kosmetiikkaa käytetään ulkoisesti.