Joko olette tutkineet ,mitä se jätkä saa ,kun tilasi kaverin neuvosta.Culebraa

Mainos

Avainsanat: mainos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 10:07

Käärmettähän se ruoan raaka-aine sinnä tv-mainoksessa taisi olla. Eihän siinä mitään, Taiwanissa olen maistanut jonkin sorttista käärmeenlihaa, ei mitenkään pahaa, sen sijaan käärmeen veri sekoitettuna snapsilasilliseen viinaa ei ollut mitenkään hyvän makuista...Nyt vuosia jälkeenpäin ajatellen se oli aika raakaa hommaa, kun ottivat korista elävän noin. 1 - 1,5 m pitkän kärmeen ja nylkivät sen siinä (Snake market, Taipei) ihmisten nähden. Sitten käärmeparan pää poikki ja veri valutettiin juomalasiin, josta se jaettiin niihin snapsilaseihin

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 09:00

Vähänaikaa mietin mitä mahtanet tarkoittaa, mutta se mainos! No olettaisin sen perushutun olleen jotakin aivan muuta. Oletettavasti jokin tulinen homma kaikkine lisukkeineenhan se taitaa olla.

Lisätty: 05.05.2009 - 09:01

Yöäk. Ei olisi pitänyt tehdä sitä tarkastusta. Nyt meni maku hampurilaisiin. Yöäk, yöäk....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 09:46

mikä ihmeen mainos , en ol nähnytkään, mut söisikse sit jottai käärmet...huiiii...niinkö et hampurilaisia käärmest vai..voih mä ihan niin punapääplontin taas.... ei tajuu mittää.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:21

En ole tutkinut,enkä tutki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:23

Kattoi googlesta, käärmeestä puhuttiin toisessa aihelinkissä. nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:26

Tottahan toki kiinnostus heräsi ja täytyi googlettaa kun ei omista tiedonlokeroista tietoa löytynyt !
Culebra on käärme.