Huomenta napsulaiset! mitäs tänään ohjelmassa?

itse olen just lähdössä vesijuoksemaan ennen aamupalaa... sit meen kouluun ja pitää myös käydä pankissa ja treenaamassa kuntosalilla.. :)

tälläselle kysymykselle ei löydy kategoriaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 06:55

Huomenta :) Ihan tavallisia kotiaskareita tänään tiedossa sekä koiran kanssa ulkoilua.Niin lapsosen synttärijuhlien suunnittelua :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2009 - 05:56

Kyllä pitää lähteä etsimään paluulippua matkatoimistosta.
Samalla ostaa loput tuliaiset ja sitten loppupäivä altaalla löhöömistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 06:08

Tänään on meno tutustumaan uuteen kauppakeskukseen Skanssiin joka on hiljattain avattu , ja sen jälkeen on kukkien ja jalokärhöjen istutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 07:10

Huomenta kaikille,tänään.joko siivoilua kotona,tai sitten lähden kirkolle lapsia katsomaan.
Kyllä tuolla pihallakin täytyisi jotain laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 07:35

Tästä puoli lähden töihin siellä mä teen töitä ;)=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 07:44

Koulua koulua koulua, sen jälkeen soittotunti, sitten kokeisiin lukemista
ja pitäisihän siinä välillä syödäkin jotain :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:24

Töitä päivällä, illalla kotihommia ja lenkillekin olisi kiva ennättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:25

Huomenta .On kiva ,kun nuorena on toimelias,itse tässä vähän sepitän vastauksia, sitten ulos tekemään polttopuita ensitalveksi,välillä käyn sisällä tutkimassa internettiä.samalla kuuntelen Englannin kieli cd levyä,taito repeaa ruostumaan jo tässäiässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2009 - 08:27

Huomenta täältä vitostien varreltakin. Ollaan oltu jo hereillä jonkin aikaa ja pähkäilty mitä sitä tosiaan tekisi. Taidan jatkaa tuota vaatteiden lajittelua jonka eilen aloitin. Vaatekomero kohta tyhjä pieniksi jääneistä vaatteista - ja niitä on paljon. Joku saisi nyt mahdottomasti matonkuteita jos olisi tarvis... Jokaisen vaatteen kohdallaan meinaan ihan poruun paukahtaa, en siksi etten raaski luopua, vaan siksi että raju totuus iskee tuonne takaraivoon - mä olen lihonut ja paljon!
Ulkona on sateista ja hieman viileämpääkin, joten sisähommissa sitä pysytellään.
Oikein kaunista ja mielekästä päivää teille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 08:40

Tänään etelä-karjalassa pilvistä ja viileää.Tänäpäivänä pesen pyykkiä,imuroin,laitan ruokaa,eipä sitten muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 09:12

hyvää huomenta kaikkille napsukansalle !...meillä alkaa tänään talonpesu, terassien ja aitojen pesut ja niitä riittää...sitten kun ne ovat kuivuneet pääsen niitä valttaan ja isäntä maalaamaan taloa, keltaista ja valkoista, minnä valttaan terassei ruskeeta ja aidat valkoista....unelmana ois joskos koko urakka ois jussikkisi valmis....nämä ilmat tahdin määrää.....mutta lopussa kiitos seisoo ja silmä lepää =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 10:08

Huomenta ssatu ja kaikki muutkin napsulaiset.
Ihan kateellinen olen cibylle, kun hän saa tehdä tuollaisia hommia joista minäkin tykkään. Mulla ei tänäänkään ole mitään erikoista. Kirjastossa käyn ja samalla poikkean kaupassa. Kun ei leivän päälle ole muuta laitettavaa kuin ylähuuli. Ilma ei ole kovin lämmin, mutta eiköhän tuolla tarkene jotenkin. Onneksi ei sada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:24

Iltahugi, sitä ennen tuhat hommaa, ja nytkin vaan naputtelen! Voi tätä selkärangattoman elämää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 10:24

Aamukahvin jälkeen vähän kotihommia,sitten tietsikalle ja lopuksi vähän työasioita hoitelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:18

Otinpahan vapaapäivän, kotipuuhastelujen (ja lounaan) jälkeen lähden tuonne jokirantaan ihmettelemään kevään edistymistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:20

Päivää kaikille. :)
Tänään olen hypännyt työkkärissä ja työharjoittelu paikassani. Nyt ajattelin keittää kahvit ja huilia vähän. Iltapäivällä pitäis siivota ja ommella ehkä verhot. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 12:42

Onneksi ei tarvi miettiä mitä tekee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.05.2009 - 13:06

Myöhäiset huomenet vaan!
Vielä ei ole täysin tiedossa mitä tekee. ruokaa nyt ainakin pitäisi väsäillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 17:25

Puolikuolleena, flunssaisena töissä on tullut käytyä. Kävin myös ottamassa pakokaasut katsastusta varten ja nyt napsuilua ja kohta saunaan ja ajoissa nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2009 - 19:03

Tänään oli ohjelmassa TK:ssa verikokeissa käynti heti aamusta ja sieltä suoraan töihin.
Työpv päättyi 16.30, sit kotiin ruokaa tekemään.
Nyt on hyvä Napsuilla masu täynnä.
Tänä iltana pitäis vielä tehdä työjuttujakin.
Saunaan ja n. klo 23 pää tyynyyn ja silmät kiinni, aamulla herätys klo 5 :(
ja töihin.